Iranian Agriculture News Agency

استاندار البرز در بازدید از واحد مرغ گوشتی تصریح کرد:

اهتمام مدیران برای تسهیل فعالیت تولیدکنندگان

استاندار البرز در بازدید از واحد پرورش مرغ گوشتی در شهرستان ساوجبلاغ، ضمن قدردانی از زحمات تولیدکنندگان استان، بر تلاش برای پایدارسازی تولید و ضرورت اهتمام جدی مدیران برای رفع موانع تولید تأکید کرد.

اهتمام مدیران برای تسهیل فعالیت تولیدکنندگان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، مجتبی عبداللهی استاندار البرز با همراهی جمعی از مدیران،  سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان و معاون بهبود تولیدات دامی در بازدید از واحد پرورش مرغ گوشتی در شهرستان ساوجبلاغ، ضمن قدردانی از  زحمات تولیدکنندگان استان، بر تلاش برای پایدارسازی تولید و ضرورت اهتمام جدی مدیران برای رفع موانع تولید تأکید کرد.

دکتر عبداللهی، حمایت از تولیدکنندگان و تسهیل شرایط برای فعالیت آنها را دغدغه بسیار مهم دولت دانست و افزود: در راستای ارتقاء زیرساخت های استان در حوزه های مختلف برنامه های مهمی داریم که گام به گام در جهت تحقق آنها حرکت می کنیم.

گفتنی است این واحد که با سرمایه گذاری بخش خصوصی راه اندازی شده است در عرصه ای به مساحت بالغ 33 هزار متر مربع زمین کشاورزی و بیش از 5400 متر مربع تأسیسات موجود با ظرفیت 90000قطعه مرغ گوشتی در 4 دوره جوجه ریزی با تولید سالانه 720 تن مرغ گوشتی فعالیت دارد که امکان افزایش ظرفیت تا 200 هزار قطعه در سال  را دارا می باشد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید