Iranian Agriculture News Agency

حمایت از دامداران در امر قیمت گذاری خرید دام زنده استان

پیرو به دستور رئیس جمهور و تاکید مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی و با عنایت به ابلاغ دستورالعمل خرید دام زنده شامگاه دیروز جلسه‌ای با حضور رئیس سازمان و جامعه دامپروری استان در محل سالن جلسات سازمان برگزار گردید.

حمایت از دامداران در امر قیمت گذاری خرید دام زنده استان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان جنوبی، مهدی جعفری در این جلسه گفت: دولت تمام تلاش خود را در زمینه تولید به ویژه تولید محصولات پروتئینی انجام می‌دهد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی افزود: یکی از اصلی ترین برنامه های دولت در این زمینه خرید دام زنده میباشد که با دستورالعمل جدید دولت و با تعیین نرخ کمیته های استانی فرآیند خرید اجرایی شده است.

وی اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل کمیته های استانی به ریاست استاندار هر استان به عنوان رئیس تنظیم بازار، قیمت خرید حمایتی با توجه به نوع دام وضعیت استان تعیین و  به اتحادیه ها، تعاونی ها و سایر دستگاه های مرتبط اعلام می گردد.

در ادامه هر کدام از نمایندگان دامداران به بیان و تشریح مطالب خود پیرامون وضعیت خرید دام و تشریح نرخ قیمت دام زنده پرداختند.

جعفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی نیز اظهار امیدواری کرد که در آینده نزدیک با در نظر گرفتن عرضه و تقاضا در بازار، وضعیت متعادل‌تری در نرخ گذاری محصولات پروتئینی ایجاد شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید