Iranian Agriculture News Agency

آقامیری:

زمان ترخیص نهاده های دامی به یک پنجم تقلیل یافت

رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: ترخیص نهاده‌های دامی وارداتی از زمان پهلوگیری در اسکله توسط دامپزشکی به یک پنجم تقلیل یافت.

زمان ترخیص نهاده های دامی به یک پنجم تقلیل یافت

 به گزارش ایانا به نقل از  سازمان دامپزشکی کشور، صبح امروز این جلسه که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان دامپزشکی کشور، مسئولین کشوری و استانی در محل اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان به منظور راهکارهای تسهیل در ترخیص نهاده های دامی برگزار گردید. 

سید محمد آقامیری معاون وزیرجهاد کشاورزی و رئیس سازمان دامپزشکی کشور با ارائه این مطلب که ترخیص نهاده‌های دامی وارداتی از زمان پهلوگیری در اسکله توسط دامپزشکی به یک پنجم تقلیل یافت، افزود: تسریع در ترخیص نهاده دامی وارداتی از اولویت های وزرات جهاد کشاورزی است.

آقامیری با اشاره به این نکته که سلامت و کیفیت نهاده‌های دامی به کشور یکی از دغدغه‌های این وزراتخانه و بالتبع آن، سازمان دامپزشکی کشور است، بطوری که اطمینان از سلامت نهاده و کالای استراتژیک کشور جهت مصرف دام و طیور بر عهده سازمان دامپزشکی کشور است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در ادامه بیان کرد: با برنامه های صورت گرفته در وزرات جهاد کشاورزی و هماهنگی های بین بخشی در این وزارت خانه، مقرر است در کوتاهترین زمان نسبت به ترخیص نهاده‌های دامی اقدام کند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید