Iranian Agriculture News Agency

پاکار خبر داد:

توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی در مناطق زلزله زده هرمزگان

فرمانده بسیج وزارت جهاد کشاورزی از توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی در مناطق زلزله زده هرمزگان خبر داد.

توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی در مناطق زلزله زده هرمزگان

به گزارش خبرنگار ایانا، مهرداد پاکار فرمانده بسیج وزارت جهاد کشاورزی و به همراه عباس مویدی رئیس جهاد کشاورزی استان هرمزگان به عنوان نمایندگان تام الاختیار وزیر جهاد کشاورزی در منطقه زلزله زده هرمزگان حضور یافتند و از مناطق زلزله زده این استان بازدید کردند.

 

فرمانده بسیج وزارت جهاد کشاورزی از اهدا ۸ تن برنج، ۲ تن مرغ، آب معدنی، روغن  و همچنین ۲ تن آرد برای نانوایی های سیار مناطق زلزله زده با کمک جهاد کشاورزی استان هرمزگان خبر داد و گفت: ۲۴ تن آرد فوق العلاده علاوه بر سهمیه نانوایی ها در این مناطق توزیع شده است.

به گفته پاکار، ۲۵ هزار بسته معیشتی شامل لوازم بهداشتی، خرما، کنسرو و لوبیا در مناطق زلزله زده استان توسط بسیج وزارت جهاد کشاورزی و جهاد کشاورزی استان هرمزگان توزیع شده است.

فرمانده بسیج وزارت جهاد کشاورزی  گفت:  کارمندان خانم جهاد کشاورزی  و نظام مهندسی کشاورزی استان هرمزگان؛ اسباب بازی و البسه برای کودکان این مناطق تهیه کرده اند و سعی دارند با حضور در این مناطق  زنان آسیب دیده از زلزله را همراهی کنند و به کودکان دلداری دهند.

گفتنی است؛ وزیر جهاد کشاورزی در پیامی، به بسیج وزارتخانه و سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان برای کمک فوری به زلزله‌زدگان این استان دستور صادر کرده بود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید