Iranian Agriculture News Agency

برگزاری یادواره ۶۴ شهید سنگر ساز بی‌سنگر چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سازمان جهادکشاورزی استان ۶۴ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، اظهار کرد: برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا یادواره‌ای با حضور خانواده شهدا و ایثارگران برگزار شد.

برگزاری یادواره ۶۴ شهید سنگر ساز بی‌سنگر چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سازمان جهادکشاورزی استان ۶۴ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، اظهار کرد: برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا یادواره‌ای با حضور خانواده شهدا و ایثارگران برگزار شد.

وی بیان کرد: جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری به وجود شهدای خود می‌بالد، شهدا رفتند تا شاهد امنیت و آرامش باشیم، وجود ۲۴۷ جانباز، ۲۳ آزاده، ۲۲۱ رزمنده با حضور بالای ۶ ماه و ۲۱۵ رزمنده با حضور زیر ۶ ماه در جبهه‌های جنگ سند افتخاری برای سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری است.

ابراهیمی گفت: شهدا قبل از دل باختن، سر باختند، از خانواده و جان خود گذشتند تا نظام باقی بماند، این نظام بسیار ارزشمند است، رزمندگان جهادکشاورزی در دوران مقدس اقدام به ساخت سنگر، پل، معبر، تکمیل و بازسازی محورها، ساخت بیمارستان، احداث باند هلی‌کوپتر، احداث مسجد و حسینیه کردند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه در انتقال رشادت‌های رزمندگان کوتاهی نکنیم، توضیح داد: رزمندگان علاوه بر کار رزمی، اقدامات فرهنگی نیز انجام می‌دادند، ویژگی شهدا باید بیان شود تا فراموش نکنیم چه رشادت‌هایی برای سربلندی کشور صورت گرفته است، عظمت شهدا قابل وصف نیست.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید