Iranian Agriculture News Agency

آغاز برداشت غلات از مزارع شهرستان خانمیرزا

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خانمیرزا با اشاره به آغاز برداشت غلات ازمزارع این شهرستان اظهار داشت :حدود ۴۵ دستگاه کمباین در سطح شهرستان خانمیرزا در حال برداشت غلات هستند.

آغاز برداشت غلات از مزارع شهرستان خانمیرزا

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، مهدی عالی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خانمیرزا با اشاره به آغاز برداشت غلات ازمزارع این شهرستان اظهار داشت :حدود ۴۵ دستگاه کمباین در سطح شهرستان خانمیرزا در حال برداشت غلات هستند.

مهدی عالی با تاکید و توصیه به کشاورزان و کمباین داران گفت: علارغم اینکه اکیپ گشت زراعت جهاد کشاورزی شهرستان روزانه به صورت مستمر از کمباین های در حال برداشت بازدید نموده ولی بازهم کشاورزان و خصوصاکمباین داران در زمان برداشت بازرسی کامل از مزرعه و دستگاه داشته باشند تا ریزش محصولات کنترل شود و در صورت مشاهده ریزش محصولات دستگاه را فورا متوقف نموده و سپس نقص فنی برطرف شود.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان خانمیرزا تصریح کرد : شرکت تعاونی شهید رجائی با مدیریت آقای کریمیان درمرکزشهرستان، شهرآلونی جهت  خرید تضمینی گندم با قیمت هر کیلو گندم ۱۱/۵۰۰ تومان به صورت شبانه روز آمادگی خرید گندم از کشاورزان شهرستان است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید