Iranian Agriculture News Agency

700 دامدار فیروزآبادی متقاضی دریافت تسهیلات

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فیروز آباد گفت: تاکنون 700 دامدار برای دریافت تسهیلات طرح حمایتی سرمایه در گردش دام و طیور در سامانه سیتا جهاد کشاورزی ثبت نام کردند.

700 دامدار فیروزآبادی متقاضی دریافت تسهیلات

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، حبیب کوهکن تصریح کرد: تاکنون 99 نفر از این بهره برداران موفق به دریافت 30 میلیارد ریال از تسهیلات مذکور شدند.

به گفته وی؛ در حال حاضر  500 دامدار این شهرستان برای بهره مندی از مزایای تسهیلات سرمایه در گردش به مبلغ 230 میلیارد ریال به بانک کشاورزی معرفی شدند.

کوهکن اظهار کرد: این تسهیلات با هدف کمک به تأمین نقدینگی دامداران برای تهیه نهاده‌های دامی از مراکز توزیع معرفی شده از سوی جهاد کشاورزی در اختیار بهره برداران قرار می گیرد.

او افزود: این تسهیلات به دامداران دارای دام های هویت دار و پلاک کوبی شده اختصاص یافته و متناسب با ظرفیت فعالیت متقاضی قابل تصویب است.

این مقام مسئول ابراز کرد: در پی اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها، واحد‌های پرورش دام و طیور با پرداخت تسهیلات ویژه سرمایه در گردش حمایت می‌شوند و پرداخت این تسهیلات با توجه به شناور بودن تا زمانی که اعتبار سرمایه در گردش وجود دارد ادامه خواهد داشت.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی فیروزآباد اضافه کرد: دامداران این شهرستان می توانند با ثبت نام در سامانه سیتا جهاد کشاورزی نسبت به تأمین سرمایه در گردش نهاده های دامی خود اقدام و پس از دریافت برگه ثبت نام و بررسی توسط جهاد کشاورزی به بانک کشاورزی شهرستان معرفی شوند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید