Iranian Agriculture News Agency

وزیر جهاد کشاورزی به خطه آذربایجان سفر کرد

وزیر جهاد کشاورزی به منظور بررسی مسائل و مشکلات بخش کشاورزی شهرستان‌های دو استان آذربایجان شرقی و غربی، وارد تبریز شد.

وزیر جهاد کشاورزی به خطه آذربایجان سفر کرد

به گزارشخبرنگار ایانا، امروز سه‌شنبه ۷ تیر، سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهادکشاورزی به منظور بررسی مسایل و مشکلات بخش کشاورزی شهرستان‌های میاندوآب، چهاربرج و باروق به استان آذربایجان غربی سفر می‌کند و سپس برای بازدید از طرح‌های کشاورزی به شهرستان ملکان استان آذربایجان شرقی وارد می‌شود.

بازدید از مزارع زراعی شهرستان باروق، شبکه پمپاژ روستای شبیلو شهرستان میاندوآب، بازدید از محل احداث کارخانه کنسانتره تعاون روستایی در روستای حاجی بهزاد میاندوآب، بازدید از دشت چهاربرج، بازدید از مسیر کانال‌های ساحل چپ زرینه‌رود شهرستان میاندوآب، بازدید از مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی و زنجیره تولید یکپارچه گوشت مرغ دهکده در شهرستان میاندوآب و  شرکت در جلسه بررسی مسایل و مشکلات بخش کشاورزی از اهم  برنامه‌های سفر یکروزه وزیر جهاد کشاورزی و هیات همراه به استان آذربایجان غربی خواهد بود.

وزیر جهاد کشاورزی در ادامه سفر خود به خطه آذربایجان، از از کشتارگاه دام و طیور، شهرک گلخانه‌ای ملکان، مرکز تحقیقات غاز، کانال آبیاری مبارک شهر و شبکه‌های فرعی سد شهید کاظمی بازدید خواهد کرد و کانال یولقونلوی جدید را کلنگ‌زنی می‌کند.

همچنین نشست بررسی مسائل و مشکلات بخش کشاورزی ملکان از جمله برنامه‌های وزیر جهاد کشاورزی در سفر به استان آذربایجان شرقی است. 

در جریان این سفر، وزیر جهاد کشاورزی ضمن دیدار و گفتگوی رو در رو با بهره‌برداران و متولیان بخش کشاورزی ملکان از نزدیک با مشکلات و چالش‌های این حوزه اثرگذار آشنا می‌شود.

در سفر ساداتی‌نژاد به خطه آذربایجان، معاونین و مدیران کل وزارتخانه جهاد کشاورزی و رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی وی را همراهی می‌کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید