Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین؛

رفع تداخل موجب کاهش تخلفات اراضی می‌شود

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: رفع تداخل اراضی و حد نگاری موجب کاهش تخلفات اراضی خواهد شد.

رفع تداخل موجب کاهش تخلفات اراضی می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین؛ رضا افلاطونی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در دیدار محسن جانجان معاون نظارت و بازرسی استان قزوین افزود: از زمانی که قرارگاه رفع تداخل اراضی در استان قزوین راه‌اندازی شد، سرعت کارها چند برابر شده که بخش اعظمی از موانع و مشکلات را از پیش روی استان برمی‌دارد.

وی اظهار داشت: از آنجایی که سودجویان و متخلفان اراضی از خلاهای قانونی به نفع شخصی بهره می‌برند، انجام حدنگاری و رفع تداخل اراضی این تخلفات را تا حد چشمگیری کاهش می‌دهد.

افلاطونی تاکید کرد: حمایت‌های سازمان بازرسی همواره یاریگر امورات جهاد کشاورزی بوده و امید داریم که این حمایت و تعامل و همکاری به شکل مستمر تداوم یابد.

این مسئول بیان داشت: از آنجایی ۸۳ درصد اراضی کشور متعلق به جهاد کشاورزی است و مباحث امور اراضی بسیار اهمیت دارد، بنابراین بهترین کارشناسان از نظر دقت و اشرافیت در قانون برای این مهم منصوب می‌شوند.

افلاطونی خاطرنشان کرد: تقویت یگان حفاظت امور اراضی و منابع طبیعی استان و همچنین جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی در خارج از محدوده‌های شرکت شهرک‌های صنعتی باعث شده تا تخلفات استان به میزان چشمگیری کاهش یابد.

در این دیدار محسن جانجان معاون نظارت و بازرسی استان قزوین، رضا افلاطونی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، مهدی رحماندوست سرپرست مدیریت امور اراضی استان، علی میرزایی مدیر بازرسی و پرویز عبدی مشاور و جانشین رییس سازمان جهاد کشاورزی استان حضور داشتند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید