Iranian Agriculture News Agency

تجلیل از کشاورزان و تولید کنندگان برتر حوزه کشاورزی و دامی جلفا

در حاشیه دیدار و نشست فرماندار شهرستان جلفا با کارمندان، ادارات تابعه، بهره برداران و تولید کنندگان بخش کشاورزی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی از کشاورزان و تولید کنندگان برتر حوزه کشاورزی و دامی جلفا تجلیل شد.

 تجلیل از کشاورزان و تولید کنندگان برتر حوزه کشاورزی و دامی جلفا

 به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، اسمعیل عطاپور فرماندار شهرستان جلفا در آیین گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی ضمن تشکر از کشاورزان و تولید کنندگان حوزه کشاورزی و دامی و جهادگران پرتلاش در مجموعه جهادکشاورزی شهرستان گفت: جهاد کشاورزی یکی از ادارات مهم و تأثیرگذار می باشد که از تفکری دارای روحیه سازندگی شکل گرفته و این فرهنگ جهادی ارزشی است که در تاریخ کشور ماندگار خواهد بود.

وی در ادامه به ظرفیت های بالای کشاورزی و باغداری این شهرستان در تولید محصولات باغی اشاره کرد و کشاورزی را یکی از قطبهای اصلی در پیشرفت و توسعه اقتصادی عنوان نمود و افزود: توسعه کشاورزی علاوه بر استقلال و خودکفایی ملی زمینه ساز اشتغال وسیع و صادرات برای کشور است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نیز در این آیین گزارشی از وضعیت تولید محصولات باغی و کشاورزی ارایه کرد.

 رضا عباسی گفت: همه ساله شناسایی، انتخاب، معرفی و تجلیل از تولیدکنندگان برتر با هدف ارتقاء جایگاه حرفه ای کشاورزی، ایجاد انگیزه برای فعالان بخش و تشویق آنان به منظور تلاش و استمرار در تولید، الگوسازی، شناخت ظرفیت های تولیدی و ترویج و توسعه الگوهای موفق صورت می گیرد .

گفتنی است در پایان مراسم ۶ نفر از کشاورزان و تولید کنندگان حوزه کشاورزی و دامی که دارای رتبه برتر کشوری و استانی نیز بودند، با اهدای لوح سپاس تجلیل شدند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید