Iranian Agriculture News Agency

خرم:

آرامش در بازار کالاهای اساسی آذربایجان شرقی حاکم است

استاندار آذربایجان شرقی گفت: فعالیت زنجیره تولید، تامین و توزیع مایحتاج عمومی در استان بسیار خوب بوده و آرامش کلی در بازار حاکم است .

آرامش در بازار کالاهای اساسی آذربایجان شرقی حاکم است

 به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، عابدین خرّم در جلسه ستاد تنظیم بازار استان افزود: طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها با همت و همکاری تمامی دستگاه‌های مسئول، اتحادیه‌ها و انجمن‌های صنفی به صورت بسیار مناسب در استان اجرا می شود.

وی ادامه داد: سازمان صمت و جهاد کشاورزی استان اقدامات لازم را بسیار خوب و به موقع انجام دادند و از تک‌تک اصناف که با مردم ارتباط مستقیم دارند هم به دلیل همکاری مناسب تشکر می‌کنم.

 وی اظهار داشت: مسئولان امنیتی و انتظامی نیز در بحث کشف قاچاق بسیار خوب عمل کردند و میزان بالای کشفیات نشان از جدیت ماموران امنیتی و انتظامی در پیشگیری از قاچاق کالای اساسی دارد که نگذاشتند این اقلام از استان خارج شود.

 استاندار آذربایجان شرقی گفت: سازمان تعزیرات نیز به عنوان دستگاه مجری قانون به خوبی پای کار بود و اقدامات مناسبی در سطح استان انجام گرفت که تمامی اقدامات در رسانه ها به اطلاع مردم رسید.

وی با بیان اینکه وضعیت بازار به گونه ای است که اگر دستگاه های مسئول به جد پیگیر موضوعات نباشند هر آن احتمال مشکل وجود دارد خاطرنشان کرد: تمامی مسئولان استان در اجرای مهم ترین اهداف دولت برای ارایه خدمات مطمئن، موثر و عادلانه پای کار هستند تا شاهد رضایت‌مندی مردم باشیم.

وی با اشاره به نصب کارتخوان‌های هوشمند در نانوایی‌های استان، گفت: برنامه ریزی‌های لازم برای ایجاد زیرساخت‌ها انجام شده است و به صورت مستمر و روزانه پشتیبانی فنی جهت شناسایی و احصای آسیب‌ها و مشکلات احتمالی انجام می‌شود.

 خرّم با اشاره به اینکه در ۷۰ روستای استان نانوایی وجود نداشته و آرد خود را از بازار آزاد تامین می کنند، تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل غله استان باید نحوه تامین آرد این روستاها را به صورت جدی پیگیری کنند تا دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید