Iranian Agriculture News Agency

رئیس جهاد کشاورزی فارس:

فارس رتبه اول ثبت درخواست تسهیلات سرمایه در گردش دام و طیور دارد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: تاکنون قریب به ۲۸هزار نفر متقاضی این استان موفق به ثبت درخواست خود در سامانه سیتا شده اند که با ثبت این تعداد از متقاضیان استان فارس رتبه یک کشور را دارد.

فارس رتبه اول ثبت درخواست تسهیلات سرمایه در گردش دام و طیور دارد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، مجتبی دهقان پور با بیان اینکه از بین متقاضیان تسهیلات حمایتی سرمایه در گردش دام و طیور تاکنون قریب به ۱۸هزارو ۳۰۰ نفر به شعب بانک کشاورزی استان فارس معرفی شده اند، اظهار کرد: در تعداد معرفی شدگان به بانک نیز حائز رتبه دوم کشور هستیم که حدود  ۱۹ هزارو ۸۰۰ میلیارد ریال میزان اعتبار مورد نیاز آن است.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات مذکور در قالب سرمایه درگردش و دامدار کارت به افراد متقاضی و مشمول پرداخت می شود، ابراز کرد: در سرتاسر استان فارس با همکاری بی دریغ شعب بانک کشاورزی ۳۶۹۲ فقره  تسهیلات و دامدار کارت جدید با اعتباری قریب ۲۱۰۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با تاکید بر اینکه دولت محترم با اجرای طرح پرداخت تسهیلات حمایتی سرمایه در گردش اعلام کرده است که در شرایط سخت در کنار دامداران خواهد بود، اضافه کرد: دولت با تامین نقدینگی مورد نیاز دامداران با آسان ترین شکل ممکن قصد دارد پایداری تولید را تضمین کند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید