Iranian Agriculture News Agency

قائم مقام و رئیس حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی ایلام:

آئین تودیع و معارفه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بدره برگزار شد

جلسه تودیع و معارفه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بدره با حضور علیزاده فرماندار بدره ، حجت الاسلام طهماسبی حوزه نمایندگی ، قیطاسی قائم مقام سازمان ،هاشمی مدیر حوزه حراست در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

آئین تودیع و معارفه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بدره برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در ایلام، در این آئین جبارفتاحی به عنوان مدیر جدید جهاد کشاورزی شهرستان بدره منصوب و معارفه شد و از زحمات حاجعلی پورمحمد مدیر سابق تقدیر شد. 

در ابتدای جلسه حاج آقا طهماسبی از دفتر نمایندگی ولی فقیه سازمان، فرصت خدمت به خلق را یک توفیق الهی برشمرد و با اشاره به حدیث رسول خدا(صلی‌الله‌علیه‌وآله) که فرموده اند: _هر کس یک نیاز مؤمنی را روا سازد، خداوند حاجت‌های فراوان او را روا سازد که کمترین آن بهشت باشد_، برای مهندس فتاحی در مسئولیت جدید و خدمت خالصانه به مردمان این دیار آرزوی موفقیت نمودند.

قیطاسی مدیر حوزه ریاست سازمان در این جلسه ضمن سپاسگزاری از مجموعه مدیریت شهرستان بدره، با تاکید بر همدلی و همیاری ادارت زیرمجموعه و همچنین فرمانداری با جهاد کشاورزی،سلام ویژه دکتر عموزاده ریاست محترم سازمان را به حضور فرماندار و مردم شریف شهرستان بدره ابلاغ فرمود.

هاشمی مسئول حوزه حراست سازمان نیز با بر شمردن برخی از مطالبات به حق مردم در حوزه جهاد کشاورزی، بر به سرانجام رساندن پروژه های نیمه تمام شهرستان تاکید داشتند. ایشان در ادامه احکام تکریم و معارفه مهندس پورمحمد و مهندس فتاحی را قرائت نمودند.

پورمحمد مدیر سابق جهاد کشاورزی شهرستان، با ارائه گزارشی از عملکرد دو ساله جهاد کشاورزی و فعالیتهای صورت گرفته، ضمن قدردانی از مجموعه ستاد سازمان، همکاران جهاد کشاورزی شهرستان و مجموعه فرمانداری، برای مهندس فتاحی در منصب جدید، آرزوی توفیق و سربلندی داشتند.

جبار فتاحی سرپرست جدید مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بدره در این مراسم، پستهای مسئولیتی را آزمایش الهی قلمداد نموده و ابراز داشتند که در راه خدمت به این قشر از مردم که خود طلایه دار و در خط مقدم تولید کشور هستند، از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد. ایشان ضمن قدردانی از حسن عنایت دکتر عموزاده و معاونین سازمان، از تمامی دست اندرکاران حوزه کشاورزی در سطح استان و شهرستان جهت مساعدت در پیشبرد امور، تقاضای مساعدت نمودند.

علیزاده فرماندار در این جلسه با توجه به اشتغال عمده‌ای از مردم شهرستان در بخش کشاورزی، اظهار داشت : باید با ایمان و اراده مضاعف بمنظور رفع کمبودهای کشاورزی و همچنین برای فعالیت در عرصه افزایش تولیدات کشاورزی در سطح شهرستان گام برداریم .

فرماندار در پایان بر ضرورت تعامل و همکاری نزدیک مدیریت جدید اداره جهاد کشاورزی شهرستان با دستگاههای محلی بمنظور رسیدگی و مرتفع نمودن مشکلات کشاورزان تاکید کرد.

شایان ذکر است که مهندس فتاحی از فرزندان بومی شهرستان ودارای مدرک کارشناسی ارشد رشته زراعت وقبل ازاین بعنوان معاون مدیر جهاد کشاورزی و مسئول تولیدات گیاهی شهرستان بدره فعالیت داشته است

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید