Iranian Agriculture News Agency

کریمی در گفتگو با ایانا خبر داد:

پرداخت ۹۲ میلیارد تومان به دامداران و مرغداران مراغه

معاون رئیس سازمان و مدیر جهادکشاورزی شهرستان ویژه مراغه گفت: ۹۲ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش در طرح مردمی سازی یارانه‌ها به دامداران و مرغداران این شهرستان پرداخت شد.

 پرداخت ۹۲ میلیارد تومان به دامداران و مرغداران مراغه

 اسماعیل کریمی اصل معاون رئیس سازمان و مدیر جهادکشاورزی شهرستان ویژه مراغه در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی افزود: این تسهیلات با هدف حمایت از تولید کنندگان مرغ، تخم مرغ و دامداران در راستای مردمی سازی یارانه‌ها برای تامین نهاده پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: از این میزان در بخش طیور به ۸۰ واحد مرغداری گوشتی و تخمگذار ۸۷ میلیارد تومان و ۲۸۶ دامدار ۵ میلیارد تومان پرداخت شده است و در بخش شیلات نیز ۴ واحد پرورش ماهی برای دریافت ۴ میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان تسهیلات به بانک معرفی شده اند.

وی خاطرنشان کرد: تسهیلات سرمایه در گردش برای تامین نهاده‌های دامی با نرخ سود ۱۰، ۱۲ و ۱۵ درصد در اختیار دامداران و مرغداران قرار می‌گیرد.

 کریمی اصل از صاحبان مرغداری‌ها و دامداران خواست برای استفاده از این تسهیلات درسامانه سیتا ثبت نام کنند.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهادکشاورزی شهرستان ویژه مراغه گفت: این شهرستان با تولید سالانه بیش از ۵۵ هزار تن گوشت مرغ، تخم مرغ، گوشت قرمز و شیر قطب تولید فرآورده‌های دامی در آذربایجان شرقی است.

دامداران مراغه بیش از ۲۸۸ هزار راس دام سنگین وسبک پرورش می‌دهند و در این شهرستان ۱۱۸ واحد مرغداری گوشتی و تخمگذار فعال است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید