Iranian Agriculture News Agency

استقبال خوب کشاورزان خراسان جنوبی از طرح خرید تضمینی گندم

رئیس سازمان گفت: امسال خرید گندم نسبت به مدت مشابه سال قبل 260 درصد رشد دارد گفت: از ابتدای فصل برداشت گندم تا روز گذشته بیش از 4 هزار و 744تن گندم مازاد بر نیاز، از کشاورزان استان خریداری شده که از این میزان 3 هزار و 672 تن توسط مباشر و یک هزار و 60 تن توسط بخش دولتی خرید و دریافت شده است.

استقبال خوب کشاورزان خراسان جنوبی از طرح خرید تضمینی گندم

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان جنوبی، جعفری افزود: این مقدار خرید توسط 17 مرکز خرید با نرخ اعلامی مصوب خرید و طی یک هزار و 9 محموله حمل و خریداری شده است.

وی گفت: طبق اعلام بخشنامه وزارت جهادکشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم گندم معمولی و دروم 10 هزار و 500 تومان تعیین و مبلغ یک هزار تومان نیز جایزه تحویل گندم به دولت به ازای هر کیلوگرم، به این مبلغ اضافه می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی افزود: بیش از 204 میلیارد و 738 میلیون ریال تا روز گذشته به حساب کشاورزان استان واریز شده است.

جعفری افزود: داشتن کارت ملی و شماره حساب بانک کشاورزی فعال به نام شخص کشاورز از ملزومات این معامله است و کشاورزان باید از ثبت نام در سامانه پهنه بندی سازمان جهاد کشاورزی نیز اطمینان حاصل کنند تا در پرداخت وجه گندم خریداری شده خللی ایجاد نشود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید