Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارومیه:

۲۳۰ دامدار ارومیه برای دریافت تسهیلات یارانه دار معرفی شدند

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارومیه گفت: از ابتدای اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها و در راستای حمایت از تولید تاکنون ۲۳۰ متقاضی این شهرستان در سامانه سیتا ثبت نام و برای دریافت تسهیلات یارانه دار به شعبات منتخب بانک کشاورزی معرفی شده اند.

۲۳۰ دامدار ارومیه برای دریافت تسهیلات یارانه دار معرفی شدند

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان غربی، پرویز امجدی افزود: میزان اعتبار درخواستی این متقاضیان که از طریق سامانه یکپارچه تسهیلات اعتباری جهاد کشاورزی ثبت و به بانک عامل ارجاع داده شده ۴۴۹ هزار و ۱۹۷ میلیون ریال است.

وی تصریح کرد: از مجموع طرح های مصوب، تاکنون ۲۴ هزار و ۶۷۷ میلیون ریال تسهیلات سرمایه در گردش در قالب ۲۸ فقره دامدار کارت در اختیار دامداران ارومیه قرار داده شده است.

مدیر جهاد کشاورزی ارومیه اظهار کرد: این تسهیلات به واحدهای طیور گوشتی، تخمگذار، گاوداری شیری، دام سبک و سنگین روستایی و طرح‌های پرواربندی قابل پرداخت است.

امجدی ادامه داد: دامداران با استفاده از دامدارکارت قادر به خرید نهاده های دامی مورد نیاز خود از شرکت پشتیبانی امور دام، تعاونی های شهرستان، کارخانجات خوراک دام و مراکز فروش تعیین شده از سوی جهاد کشاورزی خواهند بود.

طرح دامدار کارت با هدف رونق واحدهای تولیدی دام و طیور و تامین امنیت غذایی کشور با پرداخت تسهیلات با نرخ بهره کم در دستور کار قرار گرفته و دامداران می‌توانند به منظور تأمین سرمایه در گردش تامین نهاده های  مورد نیاز، مواد اولیه و ابزار آلات و تجهیزات تولید از این تسهیلات استفاده کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید