Iranian Agriculture News Agency

پیگیری ویژه مشکلات فعالان بخش کشاورزی استان اصفهان

مشاور وزیر جهاد کشاورزی گفت: در میز ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی، دیدارهای مردمی بسیار خوبی با فعالان بخش کشاورزی استان اصفهان برگزار شد، مسائل و مشکلاتی مطرح شد که نیاز به رسیدگی دارد و با برنامه‌ریزی مناسب تلاش خواهد شد که مسائل بخش کشاورزی به کمترین میزان برسد.

پیگیری ویژه مشکلات فعالان بخش کشاورزی استان اصفهان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اصفهان ، میز ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی با حضور محسن عسکری، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی و پیگیری سفرهای استانی و نماینده تام‌الاختیار وزیر جهاد کشاورزی در محل سازمان جهاد کشاورزی برپا شد.

در همین خصوص نماینده تام‌الاختیار و مشاور وزیر جهاد کشاورزی اظهارکرد: میز ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۵ و ۲۶ خردادماه ۱۴۰۱ از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ در سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان برپا شد و به مسائل و مشکلات جامعه بزرگ بخش کشاورزی استان اصفهان رسیدگی و پاسخگویی شد.

دکتر محسن عسکری گفت: مدیران و کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی و ادارات تابعه با حضور پررنگ در میز ارتباطات مردمی پاسخگوی مسائل و مشکلات مراجعه‌کنندگان بودند. اصفهان یکی از استان‌های بزرگ و تاثیرگذار کشور در زمینه کشاورزی است و به طور قطع رسیدگی به مسائل کشاورزی اصفهان از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی و تمامی سازمان‌های جهاد کشاورزی در استان‌ها با ارتباط و تعامل سازنده با فعالان بخش کشاورزی و عموم مردم در تلاش هستند خدمت‌رسانی مناسبی به جامعه هدف داشته باشند که منجر به کسب رضایت حداکثری مردم شود.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی افزود: دیدارهای مردمی بسیار خوبی با فعالان بخش کشاورزی استان اصفهان برگزار شد، مسائل و مشکلاتی مطرح شد که نیاز به رسیدگی دارد و با برنامه‌ریزی مناسب تلاش خواهد شد که مسائل بخش کشاورزی به کمترین میزان برسد، در حال حاضر موضوع کشاورزی بسیار مهم است زیرا امنیت غذایی کشور را تامین می‌کند.

وی گفت: با توجه به اقدامات دولت، مشکل تامین و توزیع نهاده‌های دامی که مطالبه بسیاری از تولیدکنندگان کشور است در روزهای آینده حل می‌شود.

عسکری افزود: نماینده ویژه‌ای برای این موضوع از سوی وزیر جهاد کشاورزی مامور شده است تا بر روند ترخیص نهاده‌های دامی از بنادر از جمله بندر امام خمینی(ره) و بارگیری آن نظارت کند.

وی ادامه داد: دفتر ترخیص و بارگیری نهاده‌های دامی در بنادر کشور برپا شده است که اقدام مثبتی برای تامین این اقلام در استان‌ها به شمار می‌رود.

نماینده تام الاختیار و مشاور وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه تمام مطالبات، مشکلات و شکایات‌ در میز ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی در استان اصفهان اخذ ‌شد، تصریح کرد: برای حل چالش‌های مرتبط با کشاورزان، دامداران و دیگر افراد مرتبط با این بخش اقدامات عاجل انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در سفر رئیس‌جمهوری به استان اصفهان، دولت برای پروژه‌های گوناگون از جمله طرح‌های مرتبط با تامین آب از جمله روش‌های نوین آبیاری تسهیلاتی در نظر گرفته است.

نماینده تام‌الاختیار و مشاور وزیر جهاد کشاورزی اضافه کرد: موضوع استمهال بانکی و تسهیلات بانکی از جمله مطالباتی به شمار می‌رود که تاکنون بیشتر از سوی فعالان بخش کشاورزی در استان مطرح شده است.

شایان ذکر است، همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به استان اصفهان، میز ارتباطات مردمی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مختلف با هدف دریافت شکایات و مطالبات در دستگاه‌های متبوع تشکیل شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید