Iranian Agriculture News Agency

ساداتی نژاد در دیدار با جانبار فلاورجانی:

امنیت و اقتدار کشور، مدیون ایثار شهدا و جانبازان است

وزیر جهاد کشاورزی گفت: استواری نظام و امنیت ایران را مدیون رشادت ها و مقاومت های شهدا و جانبازان هستیم و از شما تشکر می کنیم.

امنیت و اقتدار کشور، مدیون ایثار شهدا و جانبازان است

به گزارش خبرنگار ایانا، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در جریان سفر استانی هیئت دولت به استان اصفهان، در دیدار با محمد کیانی جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی، اطهار کرد: در این سفر در خدمت مردم فلاورجان هستیم. فلاورجان منطقه ویژه کشاورزی است و اکثر مردم به کشاورزی اشتغال دارند.

وی افزود: مشکلات اقلیم و کم آبی در این شهرستان وجود دارد و ما برای بررسی این موضوع به این شهرستان سفر کرده ایم تا با مصوبات سفر بتوانیم مشکلات آن را برطرف کنیم.

ساداتی نژاد با بیان اینکه ما هرچه در این کشور داریم از خون پاک شهدا و برکت حضور جانبازان کشور است‌، تصریح کرد: استواری نظام و امنیت ایران را مدیون رشادت ها و مقاومت های شهدا و جانبازان هستیم و از شما تشکر می کنیم.

وزیر جهاد کشاورزی ابراز امیداری کرد: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم با اهداف بلندی که دارد بتواند دیْن خود را به شهدا و جانبازان ادا کند. 

وی خاطرنشان کرد: تاکنون در دنیا بحرانی مشابه بحران کنونی وجود نداشته است و یک کشور وجود ندارد که تورم قیمت مواد غذایی و آشامیدنی نداشته باشد اما خداروشکر تا به امروز توانسته ایم وفور غذا و امنیت غذایی را ایجاد کنیم و امیدواریم به لطف خداوند بحران نوسانات قیمتی را هم مهار کنیم.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید