Iranian Agriculture News Agency

مراسم تکریم و معارفه مدیر حراست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان برگزار شد

طی مراسمی مدیر جدید حراست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان معرفی و از خدمات مدیر قبلی قدردانی شد.

مراسم تکریم و معارفه مدیر حراست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، خیراندیش رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان در ابتدای جلسه ضمن خوشامدگوئی به حاضرین در جلسه از زحمات آقای موسوی مدیر قبلی حراست سازمان تشکر کردند و از آقای رجب قانع درخواست نهایت همکاری در زمینه های مربوطه را کرد و گفت: تلاش برای خدمت رسانی به مردم و ایجاد امنیت غذایی به عنوان بزرگترین وظیفه مدیران این سازمان است.

در این مراسم جمالی مدیر حراست کل استان کرمان گفت: بسیاری از بزرگان آرزوی زندگی در این حکومت را داشتند و ضربه زنی دشمنان انقلاب اسلامی از روزهای اول انقلاب با ترور بزرگان شروع در ادامه به جنگ، باشبیخون فرهنگی ادامه یافت.

وی افزود: ضربه امروز جنگ اقتصادی است و در جنگ اقتصادی شما سربازان اول هستید.

جمالی در ادامه خاطرنشان کرد: تحریم هایی که به کشور اعمال شده است، مردم را استوارتر کرده است و مردم با همه شیطنت های دشمن و مشکلات در کنار انقلاب ایستاده اند.

در ادامه نصیری رئیس سازمان حراست وزارت جهاد کشاورزی گفت: هدف گذاری دشمن غذای مردم است کسینجر می‌گوید دولت ها را با ارز و ملت‌ها را با غذا تحت سلطه قرار دهیم  و در مقابل وظیفه جهاد کشاورزی امنیت غذایی است و امنیت غذایی امروزه کار خیلی سختی است.

وی تصریح کرد: در حوزه کارآمد سازی یارانه ها بحث تولید هنوز به ثبات نرسیده است و وظیفه ما این است که این ثبات را ایجاد کنیم.

نصیری با بیان اینکه در مدیریت بهتر لازم است به چند رکن دقت شود، افزود: اول اینکه چشم انداز داشته باشیم وضعیت موجود ما چیست؟ وضعیت مطلوب تر چیست؟ و قصد داریم به کجا برسیم؟

وی ادامه داد: دوم اینکه برای رسیدن به چشم انداز به برنامه ریزی نیاز است باید سهل الوصول ترین مسیر برای رسیدن به وضعیت مطلوب را پیدا کنیم و سومین رکن آن همت است یعنی توانایی ها و  وسع خودمان را در طبق اخلاص بگذاریم.

رئیس سازمان حراست وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه از جمله شرایط حراست موفق حفظ طهارت اعتقادی و اخلاقی است، افزود: اصلاح رابطه فرد با خدا، با عمل خود دیگران را دعوت کردن، پای بند بودن به شرع قانون و اخلاق، نداشتن قضاوت محکومانه، بایدها را به باورها تبدیل کردن از دیگر شرایط می باشد.

در پایان طی حکمی ازسوی رئیس سازمان حراست وزارت جهاد کشاورزی ، آقای رجب قانع به عنوان مدیر  جدید حراست سازمان جهادکشاورزی استان کرمان منصوب شد و از زحمات آقای موسوی رئیس قبلی این مدیریت با اهدای لوح سپاس از سوی حراست کل استان کرمان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی، رئیس ادارت تابعه و دیگر ادارات تجلیل شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید