Iranian Agriculture News Agency

مشکل تامین نهاده‌های دامی تا چند روز آینده حل می‌شود

مشاور وزیر جهاد کشاورزی گفت: مشکل تامین و توزیع نهاده‌های دامی که مطالبه بسیاری از تولیدکنندگان کشور است تا چند روز آینده حل می‌شود.

مشکل تامین نهاده‌های دامی تا چند روز آینده حل می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اصفهان ، محسن عسگری روز چهارشنبه در جریان برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی در اصفهان  افزود:  نماینده ویژه ای برای این موضوع از سوی وزیر جهاد کشاورزی مامور شده است تا بر روند ترخیص نهاده های دامی از بندرها از جمله بندر امام خمینی(ره) و بارگیری آن نظارت کند.

وی ادامه داد: دفتر ترخیص و بارگیری نهاده‌های دامی در بندرهای کشور برپا شده است که اقدام مثبتی برای تامین این اقلام در استان ها به شمار می‌رود.

نماینده تام الاختیار و مشاور وزیر جهادکشاورزی با بیان اینکه تمام مطالبات و مشکلات و شکایت‌های مردم در میز ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی در اصفهان اخذ می‌شود تصریح کرد: برای حل  چالش‌های مرتبط با کشاورزان، دامداران و دیگر افراد مرتبط با این صنعت اقدام عاجل خواهد شد.

عسگری خاطرنشان کرد: در سفر رییس جمهور به استان  اصفهان، دولت برای پروژه های گوناگون از جمله طرح های مرتبط با تامین آب از جمله روش های نوین آبیاری تسهیلاتی در نظر گرفته است.

وی اضافه کرد: موضوع استمهال بانکی و تسهیلات بانکی از جمله مطالباتی به شمار می رود که تاکنون بیشتر از سوی کشاورزان و فعالان این صنعت در استان مطرح شده است.

برای  سفر روز پنجشنبه رییس جمهوری به اصفهان، میز ارتباطات مردمی وزارتخانه ها و و سازمان های مختلف با هدف دریافت شکایات و مطالبات در دستگاه های متبوع تشکیل شده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید