Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین

جهاد کشاورزی حافظ امنیت غذایی و زیستی است

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: جهاد کشاورزی حافظ امنیت غذایی و زیستی بوم کشور است که وظایف خدمتگزاری در این عرصه را چندبرابر می‌کند

جهاد کشاورزی حافظ امنیت غذایی و زیستی است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، رضا افلاطونی روز چهارشنبه در نخستین نشست مسوولین حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان ها منطقه سه کشور افزود : نشان و خدمات جهاد کشاورزی تا دور افتاده ترین روستاهای قزوین مشهود است.

وی اضافه کرد: از مسئولان نمایندگی ولی فقیه در سازمان‌های جهاد کشاورزی می‌خواهیم که در تبیین و تشریح خدمات جهادی به کارکنان و مردم تلاش کنند و اجازه ندهند که زحمات کارکنان این مجموعه پنهان بماند.

افلاطونی تاکید کرد: وزارت جهاد کشاورزی سازمانی است که به فرمان امام راحل (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تأسیس شده و همین افتخار بزرگی است که برای کارکنان آن وجود دارد.

گفتنی است که در این نشست، حجت الاسلام مجید نجفی ،حجت الاسلام اکبری و حجت الاسلام حسینی مسؤولان حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان‌های جهاد کشاورزی، آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان، حجت الاسلام علی بهادری مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی قزوین و ناصر طاهری مدیرکل کمیته امداد استان قزوین نیز حضور داشتند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید