Iranian Agriculture News Agency

استان تهران، استانی بهره ور در زمینه کشاورزی است

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در مراسم تقدیر از نمونه های بخش کشاورزی اظهار داشت: استان تهران، استانی بهره ور در زمینه کشاورزی است.

استان تهران، استانی بهره ور در زمینه کشاورزی است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، سعید پازوکی ضمن خوشامدگویی به مدعوین و خدا قوت به تولیدکنندگان اظهارکرد: نحوه کار و فعالیت نمونه های منتخب بخش کشاورزی الگوی ترویجی برای سایر تولیدکنندگان بوده و با روشن کردن افق های جدید، ظرفیت تولید در بخشهای مختلف را بالا می برد.

وی ادامه داد: تولیدکنندگان نمونه، تسهیل در انتقال اطلاعات و توسعه کشاورزی دانش بنیان و مدیریت بهینه تولید را انجام می دهند.

پازوکی اساس برگزاری این مراسم را تقدیر از تولیدکنندگانی دانست که علیرغم محدودیتها و موانع موجود جانانه برای افزایش بهره وری و تولید تلاش می نمایند.

وی با اشاره به 190هزار هکتار اراضی کشاوزری استان تهران اظهار داشت: بخش کشاورزی استان تهران علیرغم اینکه 1.3 سطح اراضی کشاورزی کل کشور را در اختیار دارد 5 درصد محصولات مورد نیاز ایران اسلامی را تولید می نماید و در تولید تخم مرغ، شیرخام، قارچ، محصولات گلخانه ای، گیلاس، ذرت علوفه ای رتبه های اول و دوم کشاورزی را دارد که نشان می دهد استان تهران، استانی بهره ور در زمینه کشاورزی است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید