Iranian Agriculture News Agency

مانور سراسری نظارت و بازرسی بر محصولات با ۳ محور اصلی کمیت، کیفیت و قیمت

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان گفت: در راستای اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها به مناسبت آغاز هفته جهاد کشاورزی مانور سراسری نظارت بر بازار محصولات کشاورزی در استان گیلان برگزار شد.

مانور سراسری نظارت و بازرسی بر محصولات با ۳ محور اصلی کمیت، کیفیت و قیمت

به گزارش خبرنگار ایانا در گیلان، صالح محمدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان ضمن اعلام این خبر گفت: در قالب کمیته اقدام مشترک با هماهنگی که با استاندار محترم انجام شد دستگاه های اجرایی شامل جهاد کشاورزی، سازمان صمت و اداره کل تعزیرات با هماهنگی بسیج اصناف و اصناف استان کار نظارت بر بازار در حال انجام است.

وی افزود: هم زمان با سراسر کشور امروز با ۶۳ اکیپ و بیش از ۲۵۰ بازرس در استان مانور سراسری نظارت و بازرسی از بازار شروع شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به سخنان دکتر ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در این خصوص بیان کرد:  در این مانور سراسری چهار هزار نفر در کشور نظارت و بازرسی بر کالاهای مختلف از جمله لبنیات، حبوبات، برنج های وارداتی، شکر و روغن را در حوزه کشاورزی انجام می دهند.

وی افزود: بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار مجموعه وزارت صمت، وزارت دادگستری و وزارت جهاد کشاورزی مانور سراسری نظارت و بازرسی بر محصولات را با  ۳ محور اصلی کمیت، کیفیت و قیمت برگزار می کند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید