Iranian Agriculture News Agency

با حضور دهقان پور؛

نمایشگاه از مزرعه تا خانه در شیراز افتتاح شد

نماشگاه از مزرعه تا خانه به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در شیراز گشایش یافت.

نمایشگاه از مزرعه تا خانه در شیراز افتتاح شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در حاشیه افتتاح نمایشگاه مذکور گفت: در این نمایشگاه انواع محصولات تولیدی تولیدکنندگان عزیزمان و به طور خاص زنان روستایی و عشایر را شاهد هستیم که می تواند سمبلی از تولید کنندگان خرد باشد.

مجتبی دهقان پور با بیان اینکه ارائه محصولات زنان روستایی و عشایری در نمایشگاه در راستای سیاست از مزرعه تا سفره است، تصریح کرد: در این محل محصولات غذایی بدون واسطه از تولید کننده به دست شهروندان به عنوان مصرف کننده می رسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه امیدواریم در این هفته قسمتی از  فعالیت های ارزشمند تولید کنندگان را ارائه دهیم، اظهار کرد: در تلاش هستیم تا اتفاقات مثبتی که در حوزه سازندگی، توسعه و پیشرفت بخش کشاورزی استان در طول یک سال گذشته رخ داده است را در هفته جهاد کشاورزی اطلاع رسانی کنیم.

نماشگاه از مزرعه تا خانه با 14 غرفه به عرضه محصولات کشاورزی، غذایی و صنایع اختصاص دارد و تا روز جمعه 27 خرداد ماه آخرین روز هفته جهاد کشاورزی در بلوار آزادی نبش بلوار ارم در حاشیه سازمان جهاد کشاورزی استان فارس برقرار است.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید