Iranian Agriculture News Agency

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری

فعالیت در راستای تامین امنیت غذایی ارزشمند است

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: فعالیت در بخش کشاورزی در راستای دستیابی به خودکفایی و تامین امنیت غذایی مردم استان بسیار ارزشمند است.

فعالیت در راستای تامین امنیت غذایی ارزشمند است

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان غربی ، آیت الله سید علی اکبر قرشی نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در آئین گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی  و ولادت باسعادت امام رضا علیه السلام در جمع مدیران و کارکنان جهاد کشاورزی استان با بیان این مطلب افزود: فعالان بخش کشاورزی در خدمت رسانی به مردم نقش مهمی را ایفا می کنند و هر عملی که باعث خدمت رسانی و گشایش مشکلات مردم شود به منزله عبادت خدا محسوب می شود. 

وی اظهار کرد: انسان باید در همه کارها نیت خیر داشته باشد و نیت و انگیزه انجام هرعملی از خود عمل مهمتر است. 

آیت الله قریشی با قدردانی از فعالیت های مدیران و کارکنان این سازمان در سال گذشته گفت: کمک و خدمتگزاری به مردم در مناطق محروم و روستاها و تلاش در جهت آبادانی روستاها توفیقی الهی است که در راستای تحقق این امر باید با تمام توان تلاش کرد.

وی با تبریک ولادت هشتمین اختر تابنک امامت و ولایت امام رضا (ع) افزود : زیارت امام رضا علیه‌السلام حال خوشی را نصیب زائران می‌کند که قابل مقایسه با زیارت قبور شهدا نیست. از آثار و برکات  زیارت امام رضا (ع) آن است که باعث آمرزش گناهان ما می‌شود و سعادت دنیا و آخرت خود را تضمین می کنیم.

در ادامه این مراسم از تلاش ها و زحمات جهادگر پیشکسوت عالم دانشمند آیت الله سید علی اکبر قریشی نماینده سابق ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان غربی و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با حضور امام جمعه ارومیه و رییس سازمان جهاد کشاورزی استان  با اهدای لوح و هدایایی تجلیل و قدردانی شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید