Iranian Agriculture News Agency

بهره برداری از 14 طرح کشاورزی و دامپروری شهرستان کرمان در هفته جهاد کشاورزی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمان گفت: در هفته جهاد کشاورزی چهارده طرح کشاورزی و دامپروری در شهرستان کرمان با هزینه کرد اعتبار قریب 141 میلیارد ریال که بیش از 19 میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، به بهره برداری می رسد.

 بهره برداری از 14 طرح کشاورزی و دامپروری شهرستان کرمان در هفته جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، نخعی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمان افزود: این طرح ها شامل چهار طرح دامپروری، هشت طرح آب و خاک، یک واحد گلخانه و یک طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی است.

نخعی افزود: چهار طرح دامپروری شامل دو طرح پرورش مرغ گوشتی 20هزار قطعه ای و دو طرح پرورش شترمرغ 400و 150 قطعه ای در این هفته به بهره برداری می رسد که با افتتاح این طرح ها 13 شغل در منطقه ایجاد می شود.

وی خاطرنشان کرد: هشت طرح آب و خاک شامل چهار طرح آبیاری قطره ای در سطح 78.6 هکتار، دو کانال انتقال آب به طول 6 کیلومتر، یک طرح مرمت قنوات به طول دو کیلومتر و یک استخر ذخیره با حجم 600 مترمکعب است که هزینه کرد اعتبار 67 میلیارد ریال که 19 میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، در این هفته به بهره برداری می رسد.

نخعی یادآور شد: یک واحد سردخانه و بسته بندی میوه 180 تنی و یک واحد گلخانه هیدروپونیک 50 تنی در این هفته به بهره برداری می رسد که با افتتاح این دو طرح 8 شغل در منطقه ایجاد می شود.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید