Iranian Agriculture News Agency

مزار مطهر شهدای سمنان گلباران شد

هم‌زمان با نخستین روز از هفته جهاد کشاورزی مزار مطهر شهدای سمنان غبارروبی و گلباران شد.

مزار مطهر شهدای سمنان گلباران شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، جمعی از کارکنان جهاد کشاورزی استان سمنان در نخستین روز از هفته جهاد کشاورزی با حضور در گلزار شهدای سمنان قبور مطهر شهیدان گرانقدر سمنان را غبارروبی و گلباران کردند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در حاشیه این مراسم ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع) اظهار کرد: ما وارث گروهی از بهترین بندگان هستیم که نهاد انقلابی جهاد سازندگی را بنیان نهادند و ما هم باید دنباله رو اقدامات جهادی آنان باشیم.

محمدرضا قاسمی با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی و نقش آن در تأمین امنیت غذایی گفت: باید در شرایط امروز با همین روحیه ایثارگری و جهادگونه برای امنیت غذایی و تولید در بخش کشاورزی تلاش کنیم.

وی با اشاره به حضور جهادگران سمنانی در مزارشهدای گمنام گفت: امروز جهادگران استان سمنان با حضور در این مکان مقدس آمدند تا یکبار دیگر با شهدا تجدید میثاق کنند و با گام‌های محکمتری برای تحقق آرمان‌های بنیانگذار انقلاب، شهدا و انقلاب تلاش کنند.

جهادگران سمنانی در این آئین با نثار شاخه‌های گل به مقام شامخ شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی بار دیگر پیشتازی خود را در ادامه راه شهیدان والامقام نشان دادند.

گفتنی است جهاد کشاورزی استان سمنان در هشت سال دفاع مقدس 118 شهید و یک هزار و 221 جانباز را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

بیش از 27 هزار نیروی جهادگر در قالب 3 گردان در هشت سال دفاع مقدس به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید