Iranian Agriculture News Agency

همزمان با هفته جهاد کشاورزی؛

93 طرح و پروژه جهاد کشاورزی استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: هم‌زمان با هفته جهاد کشاورزی 93 طرح و پروژه بخش کشاورزی به بهره‌برداری می‌رسد.

93 طرح و پروژه جهاد کشاورزی استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، محمدرضا قاسمی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته جهاد کشاورزی برگزار شد اظهار کرد: از این تعداد طرح 11 طرح و پروژه مربوط به حوزه‌های اقتصادی و 82 طرح و پروژه از نوع عمرانی است که در این هفته آماده بهره‌برداری رسمی شده است.

وی با اشاره به اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها افزود: این پروژه‌ها با صرف 142 میلیارد و 402 میلیون تومان اعتبار در هفته جهاد کشاورزی افتتاح می‌شود.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه برای 82 طرح و پروژه عمرانی قابل افتتاح در هفته جهاد کشاورزی در این استان بیش از 28 میلیارد و 202 میلیون تومان هزینه شده است بیان کرد: از این میزان بیش از 24 میلیارد و 868 میلیون تومان از محل کمک‌های بلاعوض دولتی و بیش از سه میلیارد و 334 میلیون تومان از محل خودیاری بهره‌برداران بخش کشاورزی تأمین شده است.

 

قاسمی از هزینه کرد بیش از 114 میلیارد و 200 میلیون تومان برای تکمیل و بهره‌برداری از 11 پروژه اقتصادی هفته جهاد کشاورزی در استان سمنان خبر داد و گفت: 109 میلیارد و 400 میلیون تومان از این مبلغ را آورده بخش خصوصی، 755 میلیون تومان آن را کمک بلاعوض دولتی تشکیل داده و چهار میلیارد تومان آن نیز از طریق تسهیلات بانکی تأمین شده است.

وی اضافه کرد: با افتتاح این طرح‌ها برای 535 نفر فرصت شغلی ایجاد شده و سبب تثبیت 942 شغل می‌شود. همچنین یک هزار و 867 خانوار نیز از مزایای این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه در این هفته حدود 50 برنامه در سطح استان اجرا می‌شود تصریح کرد: تقدیر از تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی استان، برپایی میز خدمت در نماز جمعه، دیدار با خانواده‌های شهدای جهادگر استان و تقدیر از نمونه‌های استانی در بخش کشاورزی بخشی از برنامه‌های این سازمان در هفته جهاد کشاورزی است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید