Iranian Agriculture News Agency

ساداتی‌نژاد:

عملکرد مثبت بانک کشاورزی، عامل موفقیت طرح مردمی سازی یارانه‌هاست

وزیر جهاد کشاورزی در آیین گرامیداشت هشتاد و نهمین سالگرد تاسیس بانک کشاورزی اظهار داشت: عملکرد مثبت بانک کشاورزی، عامل موفقیت طرح مردمی سازی یارانه‌هاست و موفقیت این طرح، در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی کشور تحول مثبتی ایجاد خواهد کرد.

عملکرد مثبت بانک کشاورزی، عامل موفقیت طرح مردمی سازی یارانه‌هاست

به گزارش ایانا به نقل از  بانک کشاورزی، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی روز 21 خرداد در جمع مدیران و کارکنان بانک کشاورزی،ضمن قدردانی از عملکرد بانک کشاورزی در اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها و حمایت از تولیدکنندگان و رونق واحدهای تولیدی دام و طیور تصریح کرد: خدمت رسانی شعب بانک کشاورزی در تعطیلات اخیر و دقت و عنایت کارکنان این بانک در اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها ، نشانگر فهیم بودن ، دغدغه مندی و تعهد کارکنان این بانک نسبت به سرنوشت کشور و مردم است. این تلاش در خدمت رسانی، یک رکورد برای بانک کشاورزی است. 

وی افزود:  بانک کشاورزی یکی از خوشنام ترین بانک ها در شبکه بانکی است ،کشاورزان به این بانک احساس تعلق خاطر دارند و به عنوان پشتیبان و حامی خود به آن می نگرند.

ساداتی نژاد با تاکید بر این که نگاه فعالان بخش کشاورزی به بانک کشاورزی نگاه مثبتی است و این دیدگاه باید حفظ و تقویت شود، تصریح کرد:  بانک کشاورزی در بخش کشاورزی، نقش پیش‌برنده دارد.

وی خاطر نشان کرد: در طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، فاز حمایت از تولید کنندگان از مراحل دیگر مهم تر است و نوک پیکان اجرای آن بانک کشاورزی است.

ساداتی نژاد با اشاره به ثبت نام 107 هزار دامدار برای دریافت تسهیلات خرید نهاده های دامی در 20 روز گذشته و پرداخت 24 هزار میلیارد ریال تسهیلات به 21 هزار نفر از متقاضیان، اظهار امیدواری کرد با حذف شرط نداشتن چک برگشتی از شرایط تسهیلات گیرندگان، بتوانیم به عملکرد بالایی دست یابیم.

وی با تاکید بر اهمیت و حساسیت حوزه طیور و تاثیر مستقیم آن بر بازار و تامین امنیت غذایی کشور اظهار داشت: امروز بحث امنیت غذایی، پایداری سفره و تولید غذا مطرح است و عزیزان بانک کشاورزی در تمام شهرهای کشور در راه تحقق آن فعالیت و خدمت می کنند.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: بانک کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی جایگاه ویژه‌ای دارد و کسانی که این بانک را به عنوان بانک تخصصی بخش کشاورزی تاسیس کرده اند، نگاه درست و دقیقی داشته اند و الحمدلله در این سال ها این بانک توانسته جایگاه خود را در حمایت از بخش کشاورزی به نحو احسن تثبیت کند، کشاورزان  و دامداران از این بانک اظهار رضایت دارند و من از جانب آن ها از شما قدردانی می کنم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید