Iranian Agriculture News Agency

مانور دو روزه نظارت و بازرسی بازار کالاهای اساسی امروز شنبه همزمان با سراسر کشور

مصادف با اولین روز از هفته جهادکشاورزی مراسم متمرکز آغاز مانور نظارت و بازرسی بازار کالاهای اساسی با حضور مسوولان و کارشناسان مرتبط دستگاههای عضو قرارگاه امنیت غذایی استان از جمله جهادکشاورزی، صمت،بسیج و تعزیرات حکومتی،غله در جهادکشاورزی گرگان برگزار شد.

مانور دو روزه نظارت و بازرسی بازار کالاهای اساسی امروز شنبه همزمان با سراسر کشور

به گزارش خبرنگار ایانا در گلستان، مانور دو روزه نظارت و بازرسی بازار کالاهای اساسی امروز شنبه همزمان با سراسر کشور با رمز یا علی بن موسی الرضا(ع) در گلستان آغاز شد؛ این مانور مصادف با اولین روز از هفته جهادکشاورزی مراسم متمرکز آغاز مانور نظارت و بازرسی بازار کالاهای اساسی با حضور مسوولان و کارشناسان مرتبط دستگاههای عضو قرارگاه امنیت غذایی استان از جمله جهادکشاورزی، صمت،بسیج و تعزیرات حکومتی،غله در جهادکشاورزی گرگان برگزار شده است.

 

رییس سازمان جهادکشاورزی گلستان گفت: این مانور در راستای حفظ حقوق شهروندی، کنترل عرضه کالاهای اساسی در راستای اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها به اجرا درآمد و ۲۸ گروه نظارتی در قالب ١١۴ اکیپ از دستگاه های مرتبط در آن شرکت دارند.

محمد برزعلی افزود: از دی ماه سال جاری تاکنون در اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها، ۲۲هزار و ۳۰۱مورد بازرسی از بازار استان انجام شده و در نتیجه آن هزار و ۱۶۴مورد تخلف کشف شد.

وی اضافه کرد: ارزش تخلف این پرونده های بازار گلستان بیش از ۲۵۱میلیارد ریال است.

در حاشیه آغاز این مانور، مسوولان دستگاه های عضو از میدان تره‌بار و بازار گرگان بازدید کرده و بر وضعیت ورود میوه وقیمت گذاری آن نظارت کردند.

.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید