Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین؛

تخلف در بازار کالاهای اساسی به زنجیره اقتصاد کشاورزی آسیب می‌زند

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: تخلف در بازار کالاهای اساسی که به زنجیره های اصلی اقتصاد کشاورزی مثل تولید، توزیع و مصرف آسیب می‌زند که مقابله با آن باید در اولویت باشد.

تخلف در بازار کالاهای اساسی به زنجیره اقتصاد کشاورزی آسیب می‌زند

به گزارش خبرنگار ایانا در  استان قزوین، رضا افلاطونی روز شنبه در نشست هماهنگی برای مانور سراسری بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای کشاورزی استان قزوین افزود: مراقبت از زنجیره اقتصاد کشاورزی بسیار حایز اهمیت بوده و نیازمند نظارت جدی است، چرا که همیشه عده‌ای سودجو و فرصت طلب وجود دارند که به امنیت و آرامش مردم صدمه می‌زنند.

افلاطونی یکی از راه‌های ایجاد امنیت در بازار را پایداری تولید عنوان مرد و گفت: باید تلاش کرد کالا به میزان کافی در بازار موجود باشد و همه محصولات با نرخ مصوب تنظیم بازار به فروش برسد.

این مسؤول تصریح کرد: زیرساخت‌های تولید باید بیش از گذشته تقویت شود و در این دوره گذار به نحو مطلوب با تولید و توزیع کالاهای اساسی در بازار اجازه ندهیم سودجویان به اخلال در نظام اقتصادی بپردازند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه به تشریح زراعت استان پرداخت و گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده نهاده به میزان کافی وارد کشور شده و خرید و برداشت گندم در استان آغاز شده است.

افلاطونی بیان داشت:  نیاز استان قزوین به گندم ۱۲۰ هزار تن در سال است که پیش بینی می شود حدود ۲۰۰ هزار تن محصول تولید شود، بنابراین همه دستگاه‌های اجرایی باید کمک کنند گندم از استان خارج نشود.

وی خاطرنشان کرد: اولویت دیگر سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین پرداخت به موقع گندم پول گندم به کشاورزان است تا پس تحویل محصول دچار مشکل نشوند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید