Iranian Agriculture News Agency

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان گفت:

معرفی ۴۲۵ طرح تولیدی در حوزه های مختلف کشاورزی به بانکهای عامل در سطح استان

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان گفت: تعداد ۴۲۵ طرح تولیدی در حوزه های مختلف کشاورزی با اعتبار ۵۴۷۹ میلیارد ریال پس از تصویب در شورای برنامه ریزی و توسعه استان، از محل تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه 1400 به بانکهای عامل در سطح استان معرفی شد.

  معرفی ۴۲۵ طرح تولیدی در حوزه های مختلف کشاورزی به بانکهای عامل در سطح استان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان لرستان، فتحی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان گفت: این طرحها در زمینه های مختلف گلخانه، صنایع تبدیلی و تکمیلی، شیلات و آبزی پروری، آب و خاک، دام و طیور، احداث کلینیکهای گیاهپزشکی و مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی به منظور احداث و یا سرمایه در گردش اختصاص یافته است.

به گفته این مقام مسئول، متقاضیان این طرح به بانکهای کشاورزی، توسعه تعاون و صندوق کارافرین امید معرفی شده که در صورت جذب این تسهیلات برای تعداد ۱۲۹۹ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی گفت:  نکته مهم در خصوص این اعتبارات، محدودیت زمانی در جذب اعتبار و عقد قرارداد می باشد که متقاضیان واجد شرایط باید حداکثر تا پایان تیرماه سال جاری با مراجعه به شعب بانکهای منتخب، ضمن عقد قرارداد و دریافت قسط اول تسهیلات، نسبت به آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام کنند.

به گفته وی، در این راستا تا کنون ۶۲ طرح با اعتباری بالغ بر ۷۵۵ میلیارد ریال به مرحله عقد قرارداد و پرداخت تسهیلات رسیده است.

  فتحی در پایان تاکید کرد: مدیران جهاد کشاورزی شهرستانها، با بسیج کلیه امکانات و اطلاع رسانی مطلوب به متقاضیان و پیگیری موضوع از شعب بانکهای عامل، اقدامات لازم و عاجل را بمنظور جذب اعتبارات تخصیص یافته در حوزه عمل خود بعمل آورند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید