Iranian Agriculture News Agency

رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی

رونق تولید و بهره وری با توسعه کشت گلخانه ای در پیرانشهر تسریع می شود

رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: رونق تولید و بهره وری با توسعه کشت گلخانه ای در پیرانشهر تسریع می شود.

رونق تولید و بهره وری با توسعه کشت گلخانه ای در پیرانشهر تسریع می شود

به گزارش خبرنگار ایانا، محمدجواد عسگری در بازدید از شهرک گلخانه ای پیرانشهر افزود: توسعه  کشت گلخانه ای در راستای رونق کشاورزی و حفاظت از آب و خاک با بهره گیری از شیوه های نوین کشاورزی و آبیاری یک ضرورت است.

عسگری بیان کرد: تامین حق‌آبه سدها و نیز آب مورد نیاز کشاورزان که دغدغه جدی آنان است و سعی می شود با برنامه ریزی های بهینه محقق شود.

وی ادامه داد: شهرهای جنوبی آذربایجان غربی به ویژه شهرستان پیرانشهر دارای ظرفیت ویژه ای در زمینه کشاورزی و قابلیت تولید محصولات مطلوب است که نباید این ظرفیت مورد غفلت واقع شود.

لازم به ذکر است که رییس کمسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی جهت بررسی مسایل کشاورزی استان به آذربایجان غربی سفر کرده اند.

بازدید از سد کانی سیب در پیرانشهر، بازدید از ایستگاههای پمپاژ آب شبکه آبیاری تحت فشار غرب و شمال غرب کشور ، بازدید از تعدادی از مزارع و شهرک گلخانه ای و بررسی مسایل و مشکلات کشت گلخانه ای شهرستان ، بازدید از مراحل اجرایی طرح نگهداری و ذخیره سازی انواع میوه ،  سردخانه  سورت و بسته بندی ۴هزار تنی شهرستان پیرانشهر و شرکت در جلسه شورای کشاورزی از جمله برنامه های سفر یکروزه رییس کمسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی و هیات همراه در شهرستان پیرانشهر بود.

شهرستان مهاباد روز پنجشنبه میزبان رییس کمسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی و هیات همراه خواهد بود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید