Iranian Agriculture News Agency

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

۲۰۵ طرح کشاورزی در قزوین برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۲۰۵ طرح در حوزه‌های مختلف کشاورزی برای دریافت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ به مبلغ ۶۵۹ میلیارد تومان به بانک‌های استان معرفی شدند.

۲۰۵ طرح کشاورزی در قزوین برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، حمیدرضا تبسمی روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: طرح‌های کشاورزی به بانک‌های کشاورزی، توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید معرفی شده‌اند.

وی اضافه کرد: از طرح‌های معرفی شده ۱۱۷ مورد به مبلغ ۲۰۳ میلیارد تومان در حوزه پرورش دام و طیور و زنبور عسل، ۵۹ طرح به مبلغ ۳۲۵ میلیارد تومان در حوزه محصولات گلخانه ای و باغی ، ۱۸ طرح به مبلغ هفت میلیارد تومان در حوزه فعالیتهای آب و خاک، چهار طرح به مبلغ ۸۰ میلیارد تومان در حوزه صنایع تبدیلی و غذایی کشاورزی و هفت طرح به مبلغ ۴۵ میلیارد تومان به حوزه تولید شیلات و آبزیان و خدمات توسعه کسب و کارهای کشاورزی بوده است.

تبسمی بیان داشت: هدف از اعطای این تسهیلات، افزایش تولید، ایجاد فرصت‌های شغلی و تثبیت اشتغال به منظور استفاده از ظرفیت واحدهای تولیدی نیمه تمام، نیمه فعال و غیر فعال راکد و بلاتکلیف در قالب توسعه و تکمیل است.

این مسیول بیان داشت: تزریق سرمایه در گردش بر مبنای ۱۰ رسته فعالیت های اولویت دار بخش کشاورزی شامل گلخانه، محصولات باغی، شیلات و آبزیان، گیاهان دارویی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، پرورش و فراوری دام، طیور و زنبور عسل، خدمات دامپزشکی و گیاه پزشکی، خدمات فنی و مشاوره‌ای مرتبط با کشاورزی، خدمات مکانیزاسیون و مدرن سازی کشاورزی و فعالیت‌های آب وخاک از عمده اهداف اعطای این تسهیلات است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید