Iranian Agriculture News Agency

نفوذ فناوری در کشاورزی افزایش یابد

رئیس پارک علم و فناوری استان فارس گفت: در حوزه شرکت های دانش بنیان و فناوری بخش کشاورزی باید نفوذ فناوری در کشاورزی افزایش پیدا کند.

نفوذ فناوری در کشاورزی افزایش یابد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، امین رضا ذوالقدر در نشست هم اندیشی شرکت های دانش بنیان بخش کشاورزی تصریح کرد: برای رسیدن به این هدف باید زمینه هایی را به وجود آوریم تا مشوق به وجود آید و فارغ التحصیلان دانشگاهی و شرکت های فناور و دانش بنیان تمایل بیشتری را داشته باشند در این حوزه وارد شوند. 

این مقام مسئول با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان بخش کشاورزی مشکلاتی در این حوزه دارند، اظهار کرد: با توجه به رویکرد ای که در جهاد کشاورزی استان  فارس وجود دارد امیدواریم که این مشکلات حل خواهد شد. 

ذوالقدر با اشاره به اینکه باید بتوانیم با یک هم افزایی بین بخش های مختلف تعداد شرکت های دانش بنیان را افزایش دهیم، ابراز کرد: این شرکت ها باید بتوانند موفق باشند و از مشکلات مشکلات بکاهند.

نشست هم اندیشی با شرکت های دانش بنیان بخش کشاورزی با حضور ابراهیم عزیزی، جعفر قادری و روح الله نجابت از نمایندگان مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی و مجتبی دهقان پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در این سازمان برگزار شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید