Iranian Agriculture News Agency

دریافت تسهیلات به مرغداران تا سقف 500 میلیون تومان بدون نیاز به وثیقه

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شهربابک گفت: مرغداران می توانند به ازای هر قطعه مرغ مبلغ 71 هزار تومان و تا سقف 500 میلیون تومان بدون نیاز به وثیقه و فقط با معرفی ضامن جهت خرید نهاده ، تسهیلات دریافت کنند.

دریافت تسهیلات  به مرغداران تا سقف 500 میلیون تومان  بدون نیاز به وثیقه

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، وزیری  در جلسه تسهیلات به مرغداران در شهرستان شهربابک، گفت: با توجه به  تصمیمات دولت در بخش یارانه تولید،  حمایت از تولید کنندگان در زیر بخش های دامپروری ،کشاورزی مهمترین وظیفه مدیریت و سایر ارگانها است.

در این نشست مصوب شد که  مرغداران  می توانند به ازای هر قطعه مرغ مبلغ 71 هزار تومان  و تا سقف 500 میلیون تومان  بدون نیاز به وثیقه و فقط با معرفی ضامن  جهت خرید  نهاده ، تسهیلات  دریافت کنند.

وی افزود: مرغداران متقاضی می توانند  تا سقف 200 میلیون تومان تسهیلات را بصورت دامدار کارت و بالای 200 میلیون تومان را پس از ثبت نام در سامانه بازارگاه  جهت خرید نهاده مورد نیاز واحد تولیدی خود  هزینه کنند .

وزیری خاطر نشان کرد: به منظور حمایت  از مرغداران مقرر گردید 50 درصد سهم  اورده مرغدار  بصورت غیر نقدی از سوی بانک پذیرفته  شود .

همچنین در واحد های که بصورت استیجاری اداره می شود و مستاجر می تواند با ارائه اجاره نامه رسمی نسبت به دریافت تسهیلات اقدام کنند.

گفتنی است  مرغداران حاضر در جلسه متعهد شدند ، تا پایان خرداد ماه نسبت به جوجه ریزی به  تعداد 130 هزار قطعه مرغ  در واحد های تولیدی شهرستان  و با توجه به ظرفیت  تولید هر سالن اقدام کنند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید