Iranian Agriculture News Agency

کمترین زمان برای پرداخت تسهیلات به دامداران ایلامی

خدمت به کشاورزان و دامداران در ایام تعطیلی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام از فعالیت سازمان جهاد کشاورزی در ایام تعطیل خبر داد.

کمترین زمان برای  پرداخت تسهیلات به دامداران ایلامی

به گزارش خبرنگار ایانا در ایلام، آذرنوش عموزاده گفت: جلسه ای با حضور مدیرعامل بانک کشاورزی استان جناب آقای دکتر عزت پناه، دکتر شکری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ایوان و ریاست و همکاران محترم بانک کشاورزی شهرستان ایوان در محل بانک کشاورزی شهرستان ایوان در رابطه با آخرین وضعیت سرمایه در گردش دامپروری برگزار شد و مشکلات و مسائل مربوطه بررسی و تصمیماتی در راستای موانع موجود اتخاذ شد.

وی افزود: باتوجه به اینکه متقاضیان سرمایه در گردش دامپروری فقط سه روز فرصت دارند نسبت به اخذ منابع مالی در قالب سرمایه در گردش دامپروری اقدام کنند لذا به همه این عزیزان توصیه می شود در اسرع وقت برای دریافت مبالغ معرفی شده اقدام کنند.

 عموزادها ادامه داد: ضمنأازتاریخ 5خردادماه زمان شروع ثبت نام متقاضیان سرمایه در گردش دامپروری تا امروز تعداد ۵۷ فقره تسهیلات از طرف مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ایوان با مبلغی بالغ بر ۴۸۷ میلیارد ریال به بانک کشاورزی شهرستان ایوان ارجاع شده است.

وی خاطرنشان کرد: تنها ۱۳ فقره پرداخت تسهیلات به متقاضیان سرمایه در گردش دامپروری شهرستان صورت گرفته  و چند فقره هم در مرحله تکمیل مدارک هستند.

لازم به ذکر است؛ همکاران بانک کشاورزی شهرستان در تمام ساعات حتی روزهای تعطیل آماده خدمت به این عزیزان بوده و در کمترین زمان مبادرت به پرداخت تسهیلات مذکور می کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید