Iranian Agriculture News Agency

در سفر یک روزه هیئت دولت به آذربایجان شرقی انجام شد؛

بازدید وزیر جهاد کشاورزی از بیمارستان جدیدالاحداث ۳۰۴ تختخوابی شهرستان مرند

وزیر جهاد کشاورزی از بیمارستان جدیدالاحداث ۳۰۴ تختخوابیشهرستان مرند بازدید کرد.

بازدید وزیر جهاد کشاورزی از بیمارستان جدیدالاحداث ۳۰۴ تختخوابی شهرستان مرند

به گزارش خبرنگار اعزامی ایانا به استان آذربایجان شرقی، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی که در جریان سفر هیئت دولت به استان آذربایجان شرقی، به عنوان نماینده رئیس جمهور به شهرستان های شبستر و مرند سفر  کرده است، در بازدید از بیمارستان جدیدالاحداث 304 تختخوابی شهرستان مرند، از نزدیک با مشکلات این پروژه آشنا شد و قول داد تا در جلسه شورای اداری تبریز در حضور رییس جمهور مشکلات این طرح را مطرح کند.

طاهری رییس شبکه بهداشت شهرستان مرند در رابطه با پروژه تاسیس این بیمارستان گفت: این بیمارستان با مساحت  ۵۵۷۷۷مترمربع و زیربنای ۳۲۷۶۹ مترمربع، در  5 بلوک در کنار هم و پیوسته به هم و حداکثر ۸ طبقه است.

وی افزود: ساخت این بیمارستان در سال ۱۳۹۷ یکبار با اعتبارات استانی به پیمان واگذار شده است ولی به علت اختصاص ردیف اعتباری ملی پروژه مسکوت ماند و در شهریور ۱۳۹۸ توسط وزیر بهداشت وقت کلنگ زنی شده است.

طاهری گفت: کارهای مطالعاتی شامل انتخاب زمین،  اخذ مجوزها و انتخاب مشاور از سال ۱۳۹۶ شروع شده بود و در اواخر سال ۱۴۰۰ با واگذاری مناقصه پیمان به کارفرمایی شرکت مادر تخصصی ساخت مراکز سلامت بیمارستان های کشور به شرکت آذریورد تبریز واکذار شده است و کل مبلغ پیمان ۱۵۱ میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: در بودجه ۱۴۰۱ اعتبار تخصیص یافته ۷ میلیارد تومان بوده که با این مبلغ پروژه به مشکل خواهد خورد و به ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این مجموعه نیاز داریم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید