Iranian Agriculture News Agency

زهرایی خبر داد:

ورود بسیج سازندگی در حمایت از تولیدکنندگان

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشورگفت: بسیج به عنوان تشکیلات و شبکه مردمی آمادگی خود درخصوص توزیع مازاد تولید جوجه یک روزه تولیدکنندگان اعلام کرده است.

ورود بسیج سازندگی در حمایت از تولیدکنندگان

به گزارش خبرنگار ایانا ، محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، در حاشیه جلسه همت (همت بسیج مردمی برای حمایت از تولید جوجه یکروزه) که صبح امروز به ریاست وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد ، گفت: دولت مردمی آیت الله رئیسی اقدام بزرگی را در حوزه اقتصادی آغاز کرده  که مستلزم حمایت پای کار بودن مردم است.

وی افزود: با تدابیر وزارت جهادکشاورزی تبعات منفی طرح اصلاح قیمت‌ها به حداقل رسیده و تمهیدات لازم از جمله سرمایه در گردش ، تسهیلات مورد نیاز و خرید تضمینی تولیدات در جهت حمایت از تولیدکنندگان به ویژه حمایت از تولید مرغ و جوجه یک روزه توسط این وزارتخانه اندیشیده شده است؛ بنابراین در این شرایط معدوم سازی جوجه یک روزه توجیه منطقی و شرعی ندارد.

زهرایی تصریح کرد: بسیج به عنوان تشکیلات و شبکه مردمی آمادگی خود درخصوص توزیع مازاد تولید جوجه یک روزه تولیدکنندگان را اعلام کرده که با نظارت کامل سازمان دامپزشکی کشور و وزارت جهادکشاورزی این مازاد تولید را به دست روستائیان و مناطق محروم برساند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور این اقدام را کمک کننده به معیشت روستاییان و مانع سوءاستفاده دشمن از این فضا دانست و گفت: این طرح محدود به زمان بحرانی نیست و برنامه توزیع در طول سال در دستور کار است.

وی همچنین از طرح‌های مشابه از جمله طرح «آبخیز تا جالیز» و «ایران سرسبز» که در راستای جهاد تبیین هستند خبر داد و تصریح کرد: طرح همت از امروز با جلسه رسمی و توجیه استان‌ها آغاز شده است.

محمد زهرایی در پایان خاطر نشان کرد : جامعه هدف طرح همت، مناطق روستایی با الولیت قرار گرفتن مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی، اعضای صندوق های قرض الحسنه مستقر در روستاها، گروه‌های جهادی پایگاه محور روستایی و نیازمندانی شناسایی شده توسط بسیج است و انتظار می‌رود این اقدام به گسترش سفره‌ی این افراد کمک کند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید