Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان امور عشایر ایران:

عشایر برای دریافت "دامدار کارت" اقدام کنند

رئیس سازمان امور عشایر ایران گفت: عشایر برای ثبت نام و دریافت "دامدار کارت" اقدام کنند تا بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.

عشایر برای دریافت "دامدار کارت" اقدام کنند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، عباس پاپی زاده در سفر به فارس و بازدید از شرکت تعاونی عشایری فسا اظهارکرد: تسهیلات کم بهره برای خرید علوفه دامی اختصاص داده تا مشکل تامین نقدینگی عشایر عزیز کمتر شود.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مهم سازمان ارتقا معیشت جامعه عشایری است، افزود: بهبود بازار فروش محصولات تولیدی عشایر از سوی سازمان درحال پیگیری است.

نماینده ویژه وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: باید از تمام ظرفیت های موجود به خصوص ظرفیت اتحادیه ها و تعاونی های عشایری برای اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها استفاده شود.

رئیس سازمان امور عشایر ایران ابراز کرد: با توجه به سیاست وزارت جهاد کشاورزی برای حمایت از عشایر در برابر اُفت قیمت دام، سیاست صادرات دام و خرید داخلی اتخاذ شده که با حذف واسطه ها قیمت گوشت برای مصرف کننده افزایش پیدا نکرده است و سود ناشی از آن به عشایر می رسد.

پاپی زاده با اشاره به تعاملات خوب دولت و مجلس با سازمان امور عشایر و افزایش اعتبارات حوزه عشایر در سال جاری، اظهار امیدواری کرد در سال جاری تحولات اساسی در زندگی عشایری داشته باشیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید