Iranian Agriculture News Agency

فتحی خبر داد:

تاثیر مثبت اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها بر تثبیت قیمت ها

تثبیت قیمتها با توزیع کالا‌های اساسی در آذربایجان شرقی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: اجرای طرح مردمی سازی پرداخت عادلانه یارانه ها و توزیع مناسب کالا‌های اساسی، آثار مثبتی بر تثبیت قیمت‌ها خواهد داشت.

تاثیر مثبت اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها بر تثبیت قیمت ها

 به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، اکبر فتحی در استودیوی بخش خبری شبکه سهند ضمن اظهار این مطلب افزود: کالا‌های اساسی و ضروری مردم شامل گوشت قرمز، مرغ، برنج، شکر، قند و روغن در مراکز عرضه توزیع شده و آرامش نسبی در بازار برقرار است.

وی ادامه داد: از طریق شرکت بازرگانی دولتی ایران، مجوز عرضه ۷ هزار و ۶۰۰ تن شکر و برنج اخذ شده و با قیمت مصوب قبلی، در شهرستانهای استان در حال توزیع است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه اجرای طرح مردمی‌سازی پرداخت عادلانه یارانه‌ها و توزیع مناسب کالاهای اساسی، آثار مثبتی بر تثبیت قیمت‌ها دارد

 فتحی افزود: کالاهای اساسی و ضروری مردم شامل گوشت قرمز، مرغ، برنج، شکر، قند و روغن در مراکز عرضه توزیع شده و آرامش نسبی در بازار برقرار است اضافه کرد: همراهی کامل مردم با طرح مردمی سازی یارانه ها موجب آرامش نسبی بازار در آذربایجان شرقی شده است.

 فتحی با بیان اینکه در روزهای گذشته همه تلاشهای لازم برای تامین کالاهای اساسی در سطح استان انجام شده است، گفت: کارخانجات قندریز توزیع یکهزار و ۲۰۰ تن قند را در سطح استان آغاز کرده اند.

وی ادامه داد: در تولید مرغ و تخم مرغ نیز واحدهای مرغداری استان با ظرفیت کامل کار می کنند و هیچ کمبودی از این بابت در بازار نداریم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی افزود: در ۲ روز ابتدایی اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها در مورد روغن خوراکی نگرانی هایی وجود داشت که آن هم اکنون حل شده و ماهانه هشت هزار تن از این کالا به بازار استان تزریق می شود.

حجم ویدیو: 12.13M | مدت زمان ویدیو: 00:03:03
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید