Iranian Agriculture News Agency

صعود کارکنان جهاد کشاورزی فارس به قله برم فیروز

سرپرست مدیریت امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از صعود 150 نفری کارکنان این سازمان به ارتفاعات برم فیروز شهرستان سپیدان خبر داد و گفت: این صعود در روز پنجشنبه بیست و نهم اردیبهشت ماه انجام شد.

صعود کارکنان جهاد کشاورزی فارس به قله برم فیروز

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، مهدی نصیری با اشاره به اینکه در این صعود قریب به 24 کیلومتر پیمایش در طول 6 ساعت صورت گرفته است، تصریح کرد: این برنامه در راستای بسط و توسعه نشاط و سلامت جسمی کارکنان به عنوان ارزشمند ترین و مهمترین منابع سازمانی طرح ریزی و اجرا شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه مدیریت امور اداری، رفاه و پشتیبانی بر ارتقای سطح رفاهی کارکنان سازمان متبوع تأکید دارد، اظهار کرد: به این منظور از همه ظرفیت های موجود و مشارکت همکاران بهره می بریم.

نصیری با اشاره به اینکه اجرای برنامه های رفاهی از این دست نیازمند مساعدت و همکاری مدیران ارشد در بخش های مختلف است، ابراز کرد: موافقت و حمایت رئیس سازمان جهاد کشاورزی و تعامل معاون توسعه مدیریت و منابع و همکاری مدیر امور مالی در اجرایی شدن این برنامه قابل تقدیر است.

سرپرست مدیریت امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، بیان کرد: طرح پیمایش و صعود به قله برم فیروز همسو با سایر برنامه های هفته سلامت اجرا شد.

IMG-20220520-WA0003

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید