Iranian Agriculture News Agency

هیچ مشکلی در زمینه تولید گوشت قرمز در استان آذربایجان شرقی وجود ندارد

تولید روزانه ۲۰۰ تن گوشت قرمز در آذربایجان شرقی

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از تولید روزانه 200 تن انواع گوشت قرمز در استان آذربایجان شرقی خبر داد.

هیچ مشکلی در زمینه تولید گوشت قرمز در استان آذربایجان شرقی وجود ندارد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، محمدحسین اقدمی در بازدید از کشتارگاه صنعتی تبریز در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: در استان آذربایجان شرقی سالانه حدود 55 هزار تن گوشت دام سبک و سنگین تولید می شود که شامل ماهانه 5 هزار تن و روزانه 200 تن انواع گوشت قرمز است.

وی با اشاره به وضعیت مناسب میزان تولید گوشت قرمز در استان افزود: خوشبختانه هیچ مشکلی در زمینه تولید گوشت قرمز در استان وجود ندارد و با ابلاغ تسهیلات سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی، شاهد افزایش میزان تولید این محصول طی روزهای آتی نیز خواهیم بود.

مدیرعامل کشتارگاه صنعتی تبریز نیز در این بازدید با اعلام افزایش دو برابری میزان کشتار گوشت قرمز در روز پنجشنبه در این کشتارگاه جهت تنظیم قیمت این محصول در بازار گفت: با مشخص شدن قیمت های جدید از دیروز شاهد افزایش میزان تولید در کشتارگاه صنعتی تبریز و کاهش قیمت گوشت قرمز در سطح استان هستیم.

 کریم قدرتی با اشاره به رفع موانع پیش آمده در روزهای گذشته و رسیدن آمار کشتار به روزانه 200 راس دام گوساله سنگین و نیز یک هزار راس دام سبک گوسفندی در این واحد ابراز امیدواری کرد تا در روزهای آینده شاهد کاهش بیشتر قیمت گوشت قرمز باشیم.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید