Iranian Agriculture News Agency

بازدید استاندار البرز از بزرگترین مجتمع کشاورزی و دامپروری کشور

نماینده عالی دولت در استان البرز با همراهی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان و جمعی از مسئولین از بزرگترین مجتمع کشاورزی و دامپروری کشور مستقر در شهرستان نظرآباد بازدید کرد.

بازدید استاندار البرز از بزرگترین مجتمع کشاورزی و دامپروری کشور

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، بزرگترین مجتمع کشاورزی و دامپروری کشور در شهرستان نظرآباد، مقصد آخرین بازدید استاندار البرز و هیأت همراه در بازدید یک روزه از طرح های بخش کشاورزی شهرستان نظرآباد بود.

استاندار البرز با حضور در مجتمع کشاورزی و دامپروری زرین هیو ضمن دیدار و گفتگو با جمعی از دامداران و تشکلهای تولیدی و شنیدن دغدغه های دامداران در جریان روند فعالیت ها و مسائل و مشکلات این واحدهای تولیدی قرارگرفت و دستورات لازم برای رفع مشکل ایشان صادر کرد.

مجتمع دامپروری و کشاورزی زرین هیو که در عرصه ای به مساحت 270 هکتار زمین کشاورزی و 46 هکتار دامداری با دارا بودن بالغ بر 18000 هزار رأس گاو شیری، 5000 رأس گوساله پرواری و با تولید روزانه 270 تن شیر فعالیت دارد. این مجتمع با سرمایه گذاری بییش از 2000 میلیارد تومان و تسهیلات 100 میلیارد تومانی راه اندازی شده است و در حال حاضر 313 نفر در این مجتمع تولیدی مشغول به کار هستند. 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید