Iranian Agriculture News Agency

در دیدار با امام جمعه گرگان مطرح شد:

حمایت از متقاضیان اجرای پروژه‌های دانش بنیان و اشتغال زا در بخش کشاورزی

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان حمایت از متقاضیان اجرای پروژه‌های دانش بنیان و اشتغال زا در بخش کشاورزی را مورد تاکید قرار داد.

حمایت از متقاضیان اجرای پروژه‌های دانش بنیان و اشتغال زا در بخش کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان گلستان،  محمد برزعلی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان با نورمفیدی نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه گرگان عصر روز سه شنبه ٢٧ اردبیهشت ١٤٠١ دیدار کرد.

در این دیدار برزعلی  رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان در خصوص آخرین وضعیت تامین و توزیع کالاهای اساسی( مرغ، تخم مرغ، روغن، لبنیات، برنج، شکر و...) و گزارش اقدامات نظارتی انجام شده در سطح بازار، به ارایه گزارشی پرداخت و آخرین وضعیت کشت و تولیدات محصولات کشاورزی، برداشت محصولات به ویژه گندم، کلزا، جو و... ، اجرای موفق کشت قراردادی برنج در اراضی نسق و کشت قراردادی پنبه، اجرای طرح های آب و خاک و زهکشی اراضی کشاورزی استان، تمهیدات برای بیمه محصولات کشاورزی، حمایت از متقاضیان اجرای پروژه‌های دانش بنیان و اشتغال زا در بخش کشاورزی و... را مورد بررسی قرار داد.

امام جمعه گرگان در این دیدار با تقدیر از زحمات رئیس سازمان جهادکشاورزی استان و دست اندرکاران بخش کشاورزی توصیه کرد:برای ارتقا و افزایش تولیدات محصولات کشاورزی نیاز است حرکات خوب انجام شده به جدیت و مستمر پیگیری شود تا با افزایش تولید، درآمد کشاورزان افزایش یابد و شاهد کشاورزی پویا باشیم.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید