Iranian Agriculture News Agency

روابط عمومی مسئول آگاهی بخشی است

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت با بیان اینکه انعکاس میزان عملکرد و فعالیت سازمان ها و ادارات مختلف و برقراری ارتباطات دو سویه برون و درون سازمانی از مهمترین نیاز های یک سازمان متعالی است، گفت: وظیفه خطیر آگاهی بخشی و شفاف سازی بر عهده روابط عمومی است.

روابط عمومی مسئول آگاهی بخشی است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، منصور امیریان تصریح کرد: هر واحد تولیدی، سازمان دولتی و یا بخش خصوصی به منظور آگاهی بخشی در راس آن به یک روابط عمومی قدرتمند نیاز خواهد داشت.

او اظهار کرد: روابط عمومی به عنوان ابزار مهم در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی نقش اساسی دارد و خوشبختانه در جامعه کنونی روابط عمومی به جایگاه واقعی خود دست یافته است و مورد حمایت و نگاه ویژه مدیران قرار گرفته است.

مدیر جهاد کشاورزی مرودشت ابراز کرد: امروزه با توجه به تبادل سریع اطلاعات در فضای مجازی و دسترسی آسان و سریع به اطلاعات نقش روابط عمومی بسیار پررنگ تر شده است.

وی ضمن تبریک بیست و هفتم اردیبهشت ما روز ملی روابط عمومی به همه فعالان حوزه روابط عمومی تاکید کرد:  نامگذاری روزی به نام ارتباطات و روابط عمومی نشان دهنده اهمیت، جایگاه و نقش روابط عمومی در ادارات و سازمان هاست.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید