Iranian Agriculture News Agency

رئیس جهاد کشاورزی فارس:

روابط عمومی یک شیوه مدیریت تصمیم گیری است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با ارسال یک یادداشت بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به فعالین این حوزه خصوصا خانواده بزرگ روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی این استان تبریک گفت.

روابط عمومی یک شیوه مدیریت تصمیم گیری است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، متن یادداشت مجتبی دهقان پور به شرح ذیل است.

به نام خدا

روابط عمومی یک شیوه مدیریت تصمیم گیری است که وظیفه ایجاد روابط و منافع بین سازمان ها و مخاطبان آنها براساس ارسال اطلاعات از طریق روش های ارتباطی اخلاقی و قابل اعتماد را بر عهده دارد.

استراتژی سازی، برنامه محوری، استاندارد سازی و کیفی گرایی روابط عمومی ها برای واکنش به نیازهای سه جانبه سازمان، جامعه و  مخاطب، ماموریت اصلی مدیریت هوشمند روابط عمومی است.

 مدیران موفق جهان، همواره روابط عمومی های موفقی داشته اند.

دهمین هفته روابط عمومی از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی با عنوان "کشاورزی دانش بنیان، ارتقای سرمایه اجتماعی با روابط عمومی حرفه ای" نامگذاری شده است.

اینجانب همزمان با فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، ضمن ارج نهادن بر تلاش ارزشمند مبتنی بر تخصص و مهارت دست اندرکاران این حوزه، تبریک صیمانه خود را تقدیم حضور فعالان روابط عمومی خانواده بزرگ جهاد کشاورزی می نمایم.  

امیدوارم با شناسایی نقش کلیدی، اثرگذار و راهبردی حرفه خود، بتوانید در راستای تقویت جایگاه جهاد کشاورزی بیش از پیش گام بردارید چرا که پیشرفت هر سازمان، نهاد و جامعه ای در گروی حضور متخصصین آگاه و مجهز به دانش روز ارتباطات و روابط عمومی به عنوان هنر هشتم خواهد بود.

مجتبی دهقان پور

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید