Iranian Agriculture News Agency

رئیس جهاد کشاورزی فارس:

نمایشگاه بین المللی دام و طیور در شیراز برگزار می شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته در شیراز خبر داد و گفت: این نمایشگاه از بیست و هشتم تا سی و یکم اردیبهشت ماه در محل نمایشگاه بین المللی استان فارس برگزار خواهد شد.

نمایشگاه بین المللی دام و طیور در شیراز برگزار می شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، مجتبی دهقان پور با اشاره به اینکه حوزه تاثیرگذاری این نمایشگاه جنوب کشور است و با مشارکت گسترده فعالان این صنعت برگزار می شود، تصریح کرد: بیش از 120 شرکت بزرگ و مطرح ملی در این رویداد حضور دارند.

این مقام مسئول با بیان اینکه نمایشگاه مذکور در فضای 20 هزار متر مربعی برگزار می شود، اظهار کرد: این رویداد بین المللی با هدف معرفی آخرین دستاوردها و تکنولوژی های روز در صنعت دام، طیور و آبزیان و همچنین تبادل اطلاعات و تجربیات در راستای ارتقای تولیدات داخلی و توسعه صادرات برگزار می شود.

به گفته او؛ غرفه های این نمایشگاه به تولیدکنندگان و عرضه کنندگان ماشین آلات و تجهیزات گاوداری ها، مرغداری ها و سایر ماکیان و  شرکت های تولیدکننده و عرضه کننده انواع نژادهای گاو های شیری و گوشتی و سایر دام های سبک و طیور، شرکت های تولید کننده خوراک دام و داروهای دامی اختصاص دارد.

دهقان پور؛ برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی در حوزه ی دام، طیور و آبزیان، برگزاری میز تخصصی و جلسات B2B بین مقامات بازدیدکننده و هیات های تجاری با مشارکت کنندگان این نمایشگاه، برگزاری تورهای نمایشگاهی و بازدید از مجموعه های بزرگ صنعتی  را از دیگر برنامه های پیش رو در این رویداد بین المللی اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه استان فارس پیشرو در حوزه تولیدات دامی و محصولات لبنی بوده و این نمایشگاه محلی برای تبادل نظر و مبادلات تجاری در این حوزه محسوب می شود، افزود: رایزنی هایی با سفارت ها و کنسولگری های ایران در کشورهای عربی و حوزه ی خلیج فارس از جمله عراق، کویت، قطر، امارات و عمان برای دعوت مقامات بلند پایه و هیات های تجاری همراه توسط برگزار کنندگان صورت گرفته است.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته شیراز از بیست و هشتم تا سی و یکم اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان فارس از ساعت 17 تا 22 پذیرای بازدید کنندگان است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید