Iranian Agriculture News Agency

معاون توسعه امور اقتصادی استانداری مازندران:

ذخیره ۶۰۰ تن مرغ و گوشت در مازندران/ ۴۰۰ تن روغن در ۲۲ شهرستان استان توزیع می‌شود

معاون توسعه امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: هزار و ۲۰۰ تن مرغ منجمد و ۴۰۰ تن گوشت قرمز در شرکت پشتیبانی امور دام ذخیره داریم که دستور توزیع ۴۰۰ تن مرغ منجمد در ۲۲ شهرستان مازندران را دادیم تا با همکاری صمت و فرمانداران توزیع شود.

ذخیره ۶۰۰ تن مرغ و گوشت در مازندران/ ۴۰۰ تن روغن در ۲۲ شهرستان استان توزیع می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، حسن خیریان‌پور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران درباره آخرین وضعیت کالاهای اساسی استان اظهار کرد: روز گذشته ۲۱۳ تن مرغ گرم در استان توزیع شد، همچنین ۱۸۱ تن مرغ آماده طبخ و ۱۳۰ هزار قطعه مرغ زنده از مازندران ارسال شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: استاندار مازندران دستور توزیع ۲ هزار تن روغن از کارخانه غنچه در سطح استان را دادند که ۴۰۰ تن آن با همکاری صمت و فرمانداران در ۲۲ شهرستان مازندران توزیع می‌شود.

این مسؤول تصریح کرد: به میزان یک‌هزار و ۲۰۰ تن مرغ منجمد و ۴۰۰ تن گوشت قرمز در شرکت پشتیبانی امور دام ذخیره داریم که دستور توزیع ۴۰۰ تن مرغ منجمد در ۲۲ شهرستان مازندران را دادیم تا با همکاری صمت و فرمانداران توزیع شود.

خیریانپور با اعلام اینکه کمبود شکر در بازار نداریم، گفت: روز گذشته دوباره درخواست سهمیه جدید شکر داده شده است.

وی با تاکید بر اینکه به اندازه کافی مرغ موجودی داریم، خاطرنشان کرد: مازندران علاوه بر تامین نیاز استان تامین‌کننده استان تهران نیز هست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با بیان اینکه با تمام ظرفیت کشتارگاه‌ها بحث کشتار مرغ را در دستور کار دارند، افزود: در فروردین ماه بیشترین جوجه‌ریزی را داشتیم و نزدیک به ۱۷ میلیون قطعه بوده که نسبت به مدت مشابه قبل واقعا بی‌سابقه بوده است.

خیریانپور با اشاره به التهابات موجود در بازار که بخشی به‌دلیل وضعیت موجود و قیمت‌گذاری بوده است، اضافه کرد: به همه دستگاه‌ها اعم از جهاد کشاورزی، صمت، تعزیرات حکومتی و فرمانداران تاکید کردیم از جهت تامین آرد مشکلی نداریم.

وی با تاکید بر اینکه از جهت تامین کالا مشکل نداریم و مردم نگران تامین کالا نباشند، خاطرنشان کرد: به بازرسان تاکید کردیم با تمام نظارت بحث بازرسی‌ها را در دستور کار خود دارند‌.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید