Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

نگرانی درباره تامین کالاهای اساسی در مازندران وجود ندارد

کالاهای اساسی به بازار عرضه می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با تاکید بر اینکه هیچ نگرانی در ارتباط با کالاهای اساسی وجود ندارد، گفت: با تمهیدات انجام شده، گوشت مرغ، روغن و شکر به اندازه کافی موجود است و به بازار عرضه می‌شود.

نگرانی درباره تامین کالاهای اساسی در مازندران وجود ندارد

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، حسن عنایتی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان مازندران با اشاره به اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها درباره وضعیت توزیع کالاهای اساسی در استان اظهار کرد: در بخش کشاورزی برای تأمین، تهیه و تدارک بخش عمده‌ای از کالاهای اساسی مردم استان و بخشی از استان‌های کشور همانند گوشت مرغ، روز گذشته کشتارها انجام شد و امروز به بازار تهران و مازندران گوشت مرغ به میزان نیاز تزریق شده است.

وی با بیان اینکه روز گذشته بیش از ۳۰۰ تن مرغ کشتار وارد بازار شد، گفت: حدود ۱۵۰ تن برای نیاز روز استان تهران ارسال شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه حدود ۴ هزار و ۷۰۰ تن مرغ منجمد در سردخانه‌های استان توسط شرکت پشتیبانی امور دام داریم، اضافه کرد: یک‌هزار و ۲۰۰ تن سهمیه استان در مرحله نخست تخصیص داده شد که شروع به توزیع در سطح استان کردیم تا به دست مصرف‌کنندگان برسد.

وی یادآور شد: در بخش تامین روغن نیز تمهیداتی در نظر گرفته شده است و ۲۵۰ تن روغن برای مصرف مردم سهمیه گرفتیم.

عنایتی با اعلام اینکه در ارتباط با تخم‌مرغ مشکلی وجود ندارد و آمادگی کامل برای تامین وجود دارد، تصریح کرد: برای تامین گوشت مرغ، روز گذشته کشتارگاه‌ها کشتار را انجام دادند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد،

وی با تاکید بر اینکه هیچ نگرانی در ارتباط با کالاهای اساسی وجود ندارد، افزود: با تمهیدات انجام شده، گوشت مرغ، روغن و شکر به اندازه کافی موجود است و به بازار عرضه می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در پایان گفت: نظارت و بازرسی بازار هم انجام می‌شود و اوضاع تولید و توزیع مورد پایش قرار می‌گیرد تا مردم دغدغه خاطر نداشته باشند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید